تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816827550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرعه سخت پرسپوليس و ذوب‌آهن


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قرعه سخت پرسپوليس و ذوب‌آهن
قرعه‌کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب آسيا درحالي برگزار شد كه هيچ تيمي در گروه آساني قرار ندارد و همه گروه‌ها دشوار هستند مسئله‌اي كه در واكنش‌هاي بعد از قرعه‌كشي نيز مي‌توان ديد.
نویسنده : دنيا حيدري 


قرعه‌کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب آسيا درحالي برگزار شد كه هيچ تيمي در گروه آساني قرار ندارد و همه گروه‌ها دشوار هستند مسئله‌اي كه در واكنش‌هاي بعد از قرعه‌كشي نيز مي‌توان ديد. اما شايد مهم‌ترين مسئله براي نماينده‌هاي ايران همگروهي با حريفان عربستاني است كه باز ديگر بحث بازي در زمين بي‌طرف را به ميان مي‌آورد و طبق شنيده‌ها عربستاني‌ها در قطر ميزبان خواهند بود و ايران در مسقط. البته اگر نظرات در ادامه دستخوش تغييرات نشود.
 
تنها پلي‌آفي ايران
استقلال در گروه اول قرار دارد. البته به شرط آنكه بتواند از پلي‌آف صعود كند. استقلالي‌ها در صورت برتري در بازي پلي‌آف مي‌توانند به همراه تيم‌هاي التعاون عربستان، الاهلي امارات و لوکوموتيو ازبکستان در گروه اول ليگ قهرمانان قرار بگيرند، استقلالي‌ها آخرين بار در ليگ قهرمانان آسيا 2014 حضور داشتند، دوره‌اي که آبي‌پوشان به همراه الشباب عربستان، الجزيره امارات و الريان قطر در گروه اول قرار گرفته بودند. استقلالي‌ها در مرحله مقدماتي 2014 حذف شده و نتوانستند به مراحل بالاتر برسند. عبداللهي، سرپرست استقلال ادعا مي‌کند که السد سخت‌ترين حريف اين تيم است که بايد در دور پلي‌آف با آن بازي کند: «بستگي دارد بازي ما با نماينده عربستان کجا برگزار شود. اگر رفت و برگشت بازي شود، مشکلي نيست ولي اگر قرار باشد در کشوري بي‌طرف بازي کنيم کار سخت مي‌شود.»
  
اولين تجربه لستر ايران
استقلال خوزستان، آخرين قهرمان ليگ برتر ايران كه براي نخستين بار حضور در ليگ قهرمانان آسيا را تجربه خواهد كرد، در گروه دوم قرار گرفته است. دركنار تيم‌هاي الجزيره امارات، لخويا قطر قرار گرفته است و سومين حريف لستر ايران از بين تيم‌هاي الحديد بحرين، نسف قارشي ازبکستان و الفتح عربستان در پلي‌آف انتخاب مي‌شود. در صورتي‌که الفتح به مرحله گروهي رقابت‌ها راه پيدا کند به سود استقلال خوزستان است چراکه اين تيم عربستاني كه يك فصل قبل در هر دو بازي رفت و برگشت به فولاد باخته، وضعيت مناسبي در جدول رده‌بندي ليگ عربستان ندارد. نسف قارشي بايد الحديد بحرين را ببرد و به نماينده عربستان برسد. الفتح عربستان شرايط مناسبي در جدول ليگ کشورش ندارد و قعرنشين است. از سوي ديگر نسف قارشي با 11 امتياز اختلاف نسبت به لوکوموتيو در رده دوم قرار گرفته و در پايان اين مسابقات نايب‌قهرمان شده است. در اين گروه الجزيره امارات با يک بازي کمتر نسبت به الوصل صدرنشين ليگ اين کشور است و شرايط خوبي دارد. در قطر لخويا اگرچه در رتبه سوم ليگ ستارگان قرار دارد، اما فاصله‌اش با صدرجدول فقط يک امتياز است. هرچند كه مشكل استقلال خوزستان در وهله اول مسائل مالي و احتمال جدايي برخي بازيكنان آن است.
 
قرعه سخت قهرمان جام حذفي
ذوب‌آهن، ‌قهرمان جام حذفي فصل گذشته به همراه تيم‌هاي العين امارات، الاهلي عربستان در گروه سوم ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد و تيم سوم اين گروه از بين‌ تيم‌هاي الجيش قطر، صدرنشين ليگ ستارگان قطر و بنيادکار ازبکستان مشخص مي‌شود كه در صورت برتري بنيادکار ازبکستان در بازي پلي‌آف در برابر الجيش قطر، اين تيم ازبکستاني تنها تيم مشترک مراحل گروهي امسال و سال گذشته براي ذوبي‌هاست، اين تيم در ليگ قهرمانان سال گذشته با تيم‌هاي لخوياي قطر، النصر عربستان و بنيادکار ازبکستان در گروه دوم قرار داشت كه در يک‌هشتم به العين امارات خورد و مغلوب نايب‌قهرمان آسيا شد، در اين گروه، الاهلي از عربستان که شب گذشته با ستاره‌هايش مقابل بارسلونا بازي كرد و اين روزها رده چهارم ليگ عربستان را در اختيار دارد، در کنار العين فيناليست دوره قبل با ستاره سرشناسي همچون عمرعبدالرحمان كه اكنون در رده ششم گروه دوم بازي‌هاي ليگ امارات قرار دارد، قرعه سختي را براي شاگردان مجتبي حسيني رقم زده‌اند.
 
بازگشت سرخپوشان با قرعه‌اي سخت
پرسپوليس، صدرنشين فعلي ليگ برتر ايران بعد از يک فصل غيبت در رقابت‌هاي آسيايي، فصل گذشته با کسب عنوان دوم به ليگ قهرمانان بازگشت و اكنون با تيم‌هاي الهلال عربستان، الريان قطر و احتمالاً الوحده امارات (از بين الوحده امارات، الوحدات اردن و بنگلور هند) در گروه چهارم قرار دارد. گروهي كه برانكو آن را سخت‌ترين مي‌خواند: «با توجه به حضور الريان و الهلال من سخت‌ترين گروه در منطقه غرب آسيا را گروه چهارم مي‌دانم.» اين البته نظر عبدالعزيز عتيق، مدير رسانه‌اي باشگاه الهلال هم هست: «در سخت‌ترين گروه باحضور قهرمانان قرار داريم.» الاهلي، صدرنشين ليگ عربستان كه هدايت را ماريون كاپريان پانايات رومانيايي به عهده دارد و از بازيكني چون کارلوس ادواردو به عنوان بهترين گلزن خود با 14 گل زده سود مي‌برد، در آخرين ديدار خود الوحده را شش بر صفر شكست داد، يكي از حريفان پرسپوليس در اين فصل است كه سرخپوشان تاكنون 10 مرتبه برابر آن به ميدان رفته‌اند كه حاصل اين رويارويي‌ها چهار برد، سه تساوي و سه باخت بوده است. الوحده امارات به عنوان حريف ديگر احتمالي سرخپوشان كه مربيگري آن را خاويرآگيره به عهده دارد و از بازيكناني چون چنگ وو ريم از کره جنوبي در خط دفاعي و جرج لوييس از شيلي در خط مياني و همچنين سباستين لوکاس تاگليابوئه از آرژانتيني (با11 گل زده) سود مي‌برد و در رده ششم ليگ امارات است با فاصله سه‌امتيازي با صدرجدول، تاکنون يک‌بار مصاف داده‌اند که با نتيجه دو بر يک شکست خورده، اما در تنها ديداري که برابر الريان، قهرمان فصل گذشته قطر داشته، با نتيجه دو بر يك به پيروزي دست يافته است. پرسپوليسي‌ها آخرين‌بار در ليگ قهرمانان آسيا 2015 حضور داشتند که در مرحله گروهي با تيم‌هاي النصر عربستان، لخويا قطر و بنيادکار ازبکستان قرار داشتند، البته پرسپوليسي‌ها پس از صعود از گروهشان با تيم الهلال روبه‌رو شدند که با يک پيروزي و يک شکست در برابر اين تيم از بازي‌ها خداحافظي کردند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن