تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817162210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعداوی: نفت‌ آبادان به لیگ صفا و گرما داده است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: نعیم سعداوی در خصوص مصاف تیمش با نفت آبادان در داربی خوزستان، اظهار کرد: ‌نفت آبادان تیم دوست داشتنی و خیلی خوبی است که به نظرم حضور آن به لیگ برتر نیز صفا و گرما بخشیده است. با صعود نفت آبادان به لیگ برتر، آرزوی چندین ساله مردم خوب آبادان نیز برآورده شد. آبادانی‌ها فصل گذشته روند خوبی در لیگ یک داشتند و تیم‌شان برای امسال نیز تقویت شد، ضمن این‌که از مربی با دانش و باسابقه‌ای هم برخوردار است.

وی ادامه داد: نفت آبادان انگیزه خاصی از رویارویی با تیم ما دارد و با توجه به این‌که هفته گذشته نیز بازی خود را به سایپا واگذار کرد، تمام تلاشش جبران این نتیجه در دیدار برابر ما است. به هر حال تمام این‌ها نشان می‌دهد که نفت آبادان حریف بسیار خوبی است و از هر جهت نیز خودش را برای دیدار با ما آماده کرده است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: البته ما هم فولاد هستیم و بازیکنان‌مان بسیار خوب، با انگیزه و پر انرژی کار می‌کنند. خدا را شکر طی هفته‌های اخیر نیز یک روند رو به رشد و صعودی را دنبال کرده‌ایم و دوست داریم این روند را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: ‌امیدوارم در دیدار با نفت آبادان یک فوتبال جذاب، زنده و پویا را شاهد باشیم و در کنارش امیدوارم با حمایت هواداران‌مان بتوانیم با توجه به نزدیک بودن به ولادت رسول اکرم(ص) یک عیدی به آن‌ها بدهیم.

سعداوی عنوان کرد:‌ ‌تمام بازی‌ها سخت هستند، چرا که تمام تیم‌ها با آمادگی و با شناخت به مصاف حریفان می‌روند. همچنین انتظار دارم هواداران فارغ از هر نتیجه‌ای در دیدار با نفت‌ آبادان به ورزشگاه بیایند و با تمام وجود سعی کنند تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره روند صعودی که این تیم تاکنون دنبال کرده است نیز گفت: چند فاکتور در این مسیر به ما کمک کرده‌اند که از جمله آن می‌توان به لطف خدا، تلاش بازیکنان و تمرکزی که روی کار دارند، حمایت هواداران و حمایت تمام عوامل باشگاه اشاره کرد. خروجی و برآیند این عوامل هم به صورتی شده است که ما روی کارمان تمرکز داشته باشیم و روند صعودی را دنبال کنیم.

وی درباره جوان‌گرایی و اعتمادی که در فصل جاری به جوانان در فولاد شده است هم عنوان کرد:‌ چند سیاست مدنظر هیات‌مدیره بود که یکی از آن‌ها بحث جوان گرایی، بومی گرایی و توجه ویژه به آکادمی بود که ما هم در راستای این سیاست‌ها حرکت کردیم، ضمن این‌که خودمان هم اعتقاد ویژه‌ای به جوانان داریم و تلاش کردیم که این جوانان بااستعداد کار کنند و آن‌ها نیز به خوبی جواب اعتماد ما را داده‌اند. همچنین دوست دارم چنین اتفاقی برای سایر بازیکنان جوان تیم نیز بیافتد و امیدوارم این جوانان هم بسیار زود چنین فرصتی در اختیارشان قرار بگیرد که توانمندی‌های‌شان را به معرض نمایش بگذارند.

سعداوی در خصوص رهاشدن مهرداد جماعتی و اکبر ایمانی از بند مصدومیت نیز گفت:‌ بعد از مدت‌ها این دو بازیکن، یکی، دو جلسه‌ای است که در اختیار کادر فنی هستند و تمرین می‌کنند. ما برای دیدار با نفت آبادان مطلق‌زاده و وکیا را به دلیل محرومیت نداریم ولی سایر بازیکنانم شرایط خوبی دارند.



۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن