تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803925005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتخاری: حرف‌های زمانی به ضرر استقلال است :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افتخاری: حرف‌های زمانی به ضرر استقلال است
مدیرعامل استقلال اعتقاد دارد که نباید در مورد حرف‌های سیاوش اکبرپور سرمربی تیم جوانان این باشگاه یک طرفه به قاضی رفت. 

به گزارش "ورزش سه"، سیدرضا افتخاری در جریان تمرین امروز گفت‌وگویی با خبرنگاران انجام داد که در ادامه آن را می‌خوانید:
السد مهمترین حریف استقلال است
بازی سختی برابر السد داریم و اسم بازی ما فینال زودرس است. اگر بتوانیم در استادیوم آزادی حریفانمان را شکست دهیم در مرحله گروهی مشکلی نخواهیم داشت. اگر این بازی را ببریم بازیکنان روحیه می‌گیرند و می‌توانیم تا مراحل بالا پیش برویم.
باید از 4 تیم آسیایی حمایت شود
باید از این 4 تیمی که در لیگ قهرمانان هستند حمایت شود تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. فدراسیون فوتبال برنامه هایش را ارائه دادند و قرار شد ما هم برنامه‌مان را ارائه بدهیم. 
منصوریان متوجه نقاط ضعف شده است
استقلال تیم جوانی دارد که هر زمانی بازی ما گرفته است بازیکنان ما لذت برده‌اند. علیرضا منصوریان متوجه نقاط ضعف شده و دارد تلاش می‌کند تا هر چه زودتر شرایط را بهتر کند. 
هیات مدیره نباید اظهارنظر شخصی کند
جلسه ما طولانی شد و من بعد از جلسه نامه‌ها را امضا کردم و نتوانستم پاسخگوی خبرنگاران باشم. ماحصل جلسه این بود که اگر هیات مدیره نقطه نظری دارد نباید از طریق رسانه‌ها به گوش کادرفنی برساند. البته بعضی سوال ها نیاز نیست از سرمربی پرسیده شود و باید از من سوال شود. قرار شد آقای منصوریان پیگیر نقاط ضعف استقلال شود تا مشکلات حل شود.
حرف‌های زمانی به نفع استقلال نیست
البته نمی‌توانیم به هیات مدیره بگوییم که شما حق صحبت کردن ندارید ولی من می‌گویم حرف ها باید رو در رو زده شود و نباید از طریق رسانه‌ها منعکس شود. به زمانی گفتم صحبت‌هایی که شما کردید درست یا غلط به نفع استقلال نیست و در جهت پیشرفت تیم نبود و در جهت تخریب بود. ایشان هم گفتند من دیگر مصاحبه نمی‌کنم تا بهانه‌ها کم شود تا اگر تیم نتیجه نگرفت به اسم ایشان تمام نشود.   


سلطانی‌فر به استقلال امیدوار است
آقای سلطانی‌فر خیلی ابراز علاقه می‌کرد و می‌گفت استقلال تیم جوانی است و می تواند در آسیا موفق باشد. ما اعلام کردیم که هر کاری که داشتیم به ایشان می‌گوییم تا تیم موفق شود. من با آقای خادم جلسه‌ای داشتم و فرصت نکردم در پایان جلسه آقای منصوریان با سلطانی‌فر باشم.
آقای معینی از نتایج استقلال ناراحت بود
حتما استقلال باید لیست ورودی و خروجی داشته باشد. آقای معینی در جلسه خیلی ناراحت بود. ایشان انتظاراتش از استقلال خیلی بالاتر از این حرف‌ها است. ایشان در مورد جرایمی که در صورت باخت برای بازیکنان در نظر گرفته شود نقطه نظراتی داشت. ما سه بازی حساس داریم که امتیاز آن خیلی برایمان مهم است و الان نباید وارد این بحث‌ها شویم. ما نباید ذهن بازیکنان را مشغول کنیم و باید اجازه دهیم تیم با آرامش کارش را انجام دهد.  
نتایج استقلال خوب نیست
من هم قبول دارم که نتایج استقلال اصلا خوب نبوده است ولی در این مدتی که من به عنوان مدیرعامل انتخاب شده‌ام نتایج قابل قبولی گرفته‌ایم. من اول فصل هم گفتم که این تیم جوان است و باید به آن فرصت بدهیم. کادرفنی باید کار کند و نقاط ضعف تیم را برطرف کند. این شکست‌ها برای تیم تجربه می‌شود. الان خود آقای منصوریان هم متوجه شده است که ضعف تیمش چیست و بازی به بازی بهتر خواهد شد. منتظر هستیم که آقای منصوریان رسما به ما اعلام کنند که لیست ورودی‌شان چیست. 
چند بازیکن پول‌هایشان را نگرفته‌اند
چند بازیکن ما پول نگرفته‌اند و فکر می‌کنم خود ما هم مقصر بوده‌ایم ولی عمده بازیکنان پول‌هایشان را گرفته‌اند و فقط چند نفری هستند که پول‌هایشان را نگرفته‌اند. 
باید حرف‌های ورمزیار را هم گوش کرد
شما باید صحبت‌های آقای ورمزیار را هم گوش دهید. ایشان مسئول آکادمی هستند. من در تیم های پایه برنامه‌ای دارم و الان کمی ترمز کرده‌ام تا ببینم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. من از شرایط کمپ راضی نیستم و از تیم‌های پایه هم راضی نیستیم. ان‎شاءالله مشورت می‌کنیم و تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. آقای دین‌محمدی را آورده‌ایم که فردا با اخلاقی است ولی کمپ حجازی خیلی کار دارد و باید روی آن حساب کار کنیم.   


قراردادهای مشکوک بازیکنان پایه
یکسری قراردادهایی که در تیم های پایه بسته شده بود بدون اینکه من امضا کنم کارهایش انجام شده بود و کمیته انضباطی دارد روی آن کار می‌کند.

16:09  1395/09/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن