تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820453290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه گروه تیم‌های ایرانی با آخرین حضور :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مقایسه گروه تیم‌های ایرانی با آخرین حضور
خوزستانی ها برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کنند اما سه تیم دیگر در گروه هایی قرار گرفتند که تفاوت اساسی با بازی های مرحله گروهی در دور قبلی حضورشان دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سه تیم پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن در گروه های اول، سوم و چهارم قرار گرفتند، گروه هایی که تفاوت زیادی با آخرین گروه این تیم ها در لیگ قهرمانان دارد.
گروه اول – استقلال
استقلالی ها در صورت برتری در بازی پلی آف می توانند به همراه تیم های التعاون عربستان، الاهلی امارات و لوکوموتیو ازبکستان در گروه اول لیگ قهرمانان قرار بگیرند، استقلالی ها آخرین بار در لیگ قهرمانان آسیا 2014 حضور داشتند، دوره ای که آبی پوشان به همراه الشباب عربستان، الجزیره امارات و الریان قطر در گروه اول قرار گرفته بودند. استقلالی ها در مرحله مقدماتی 2014 حذف شده و نتوانستند به مراحل بالاتر برسند.
گروه دوم – استقلال خوزستان
آخرین قهرمان لیگ برتر برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتند، آنها در گروه دوم این بازی ها با تیم های الجزیره امارات، لخویا قطر قرار گرفتند و البته برنده بازی تیم های الفاتح عربستان و نسف قاراشی ازبکستان آخرین تیم این گروه را تشکیل خواهند داد.
گروه سوم – ذوب آهن
ذوبی ها به همراه تیم های العین امارات، الاهلی عربستان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا 2017 قرار گرفتند، در صورت برتری بنیادکار ازبکستان در بازی پلی آف در برابر الجیش قطر، این تیم ازبکستانی تنها تیم مشترک مراحل گروهی امسال و سال گذشته برای ذوبی ها خواهد بود، اصفهانی ها در لیگ قهرمانان آسیا 2016 با تیم های لخویای قطر، النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان در گروه دوم رقابت ها قرار گرفته بودند. البته ذوبی ها در مسابقات قبلی در مرحله یک هشتم با تیم العین امارات برخورد داشتند و مغلوب نایب قهرمان آسیا شدند، تیمی که اکنون در مرحله گروهی باید با آنها دیدار کنند.
گروه چهارم – پرسپولیس
سرخ پوشان نیز در گروه چهارم رقابت ها توانستند با تیم های الریان قطر، الهلال عربستان همگروه شوند، گروهی که یک تیم از بین الوحده امارات، الوحدات اردن و بنگلور هند نیز در آن قرار خواهند گرفت. پرسپولیسی ها آخرین بار در لیگ قهرمانان آسیا 2015 حضور داشتند که در مرحله گروهی با تیم های النصر عربستان، لخویا قطر و بنیادکار ازبکستان قرار داشتند، البته پرسپولیسی ها پس از صعود از گروهشان با تیم الهلال روبرو شدند که با یک پیروزی و یک شکست در برابر این تیم از بازی ها خداحافظی کردند.

13:05  1395/09/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن