تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولايتي: واکنش ايران به نقض برجام مردم را شاد خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ولايتي: واکنش ايران به نقض برجام مردم را شاد خواهد کرد
جزئيات تصميم‌هايي که در جلسه چهارشنبه گذشته اين هيئت گرفته شد، به‌زودي به آگاهي مردم خواهد رسيد و يقيناً مردم از شنيدن آن خوشحال و دشمن نااميد مي‌شوند.
علي‌اکبر ولايتي در حاشيه ديدار با دبيرکل جنبش جهاد اسلامي فلسطين در پاسخ به سؤال خبرگزاري صداوسيما در خصوص نتايج جلسه روز چهارشنبه هيئت نظارت بر اجراي برجام و واکنش جمهوري اسلامي ايران به اقدام اخير مجالس امريکا افزود: جمهوري اسلامي ايران در برابر امريکايي‌ها و مصوباتي که مجالس امريکا داشته‌اند، حتماً موضعي مناسب اتخاذ خواهد کرد و اعلام نتيجه دور نخواهد بود. وي اظهار داشت: مقدمات آن در جلسه روز چهارشنبه هيئت نظارت بر برجام مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و تصميماتي گرفته شد. ولايتي با بيان اينکه جزئيات اين تصميم بعداً از طريق دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي اطلاع‌رساني خواهد شد، گفت: بدون ترديد جمهوري اسلامي ايران به تعهدات خود در اجراي برجام عمل خواهد کرد، اما امريکايي‌ها به خصوص در رابطه با حوزه اقتصادي به وعده‌هاي خود عمل نکرده‌اند.

وي اضافه کرد: نفس اينکه در سنا و کنگره اين تحريم‌ها را تمديد کرده‌اند بايد گفت که تمديد آن با اينکه مجدداً تحريم برقرار شود عملاً فرقي نمي‌کند، يعني تمديد و تحريم فرقي ندارد، همين‌قدر که اينها اين اقدام را انجام داده‌اند بدون پاسخ نخواهد ماند. عضو هيئت نظارت بر اجراي برجام با بيان اينکه اگر رئيس‌جمهور امريکا اين مصوبه را امضا کند يا نکند شرايط متفاوت مي‌شود، اظهار داشت: اگر مصوبه را امضا نکند شرايط طور ديگري خواهد بود اما به هر حال جمهوري اسلامي ايران در مورد همين کاري که تا به حال انجام شده نيز واکنش مناسبي خواهد داشت و تصميم‌ها در مورد مواردي که بايد انجام شود، اتخاذ شده است. ولايتي در ادامه در خصوص جزئيات واکنش جمهوري اسلامي ايران در برابر امريکا گفت: قرار شده فعلاً جزئيات آن گفته نشود. وي تصريح کرد: قطعاً پاسخ جمهوري اسلامي ايران پاسخي روشن، قاطع و مناسب خواهد بود و به هيچ وجه حاکي از آن نيست که به آنچه از قبل گفته‌ايم و همچنين رهنمودهاي مقام معظم رهبري در مورد چگونگي اجراي برجام، بي‌تفاوت خواهيم بود و اجراي تعهدات امريکايي‌ها حتي اگر ذره‌اي هم نقض داشته باشد با واکنش روشن و قاطع جمهوري اسلامي ايران مواجه خواهد شد. ولايتي در ادامه در پاسخ به اين سؤال که زمان دقيق اعلام مواضع جمهوري اسلامي ايران چه زماني خواهد بود، گفت: اعلام نتيجه دور نخواهد بود و در فاصله نزديکي جزئيات تصميم گرفته شده را به اطلاع مردم شريف ايران خواهيم رساند. وي تأکيد کرد: يقيناً مردم از شنيدن پاسخ قاطع جمهوري اسلامي ايران خوشحال مي‌شوند و دشمنان جمهوري اسلامي نيز نااميد خواهند شد.





تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن