تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817080894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت پاسخ عملي به سخنان سخيف نخست‌وزير انگليس بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دولت پاسخ عملي به سخنان سخيف نخست‌وزير انگليس بدهد
رئيس قوه قضائيه با تأکيد بر لزوم تلاش هرچه بيشتر در جهت حفظ وحدت ميان مسلمانان، در واکنش به اظهارات سخيف مشاور دونالد ترامپ گفت: امروز ديني که پيامبر آن رحمه‌للعالمين و تعاليمش سراسر دعوت به معنويت، توحيد، صلح و آرامش و البته ايستادگي در مقابل زورگويان و طواغيت است، از سوي ابوجهل‌هاي زمان به مانعي در برابر رشد بشريت متهم مي‌شود.


به گزارش اداره کل روابط عمومي قوه قضائيه، آيت‌الله آملي‌لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضايي با تبريک فرارسيدن سالروز ميلاد با سعادت پيامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) تصريح کرد: امروز جهان اسلام بيش از هر چيز به وحدت و اتحاد نياز دارد و لذا همگي موظفيم هفته وحدت را که از سوي امام راحل(قدس سره) با تدبيري راهبردي براي جهان اسلام و جمهوري اسلامي اعلام شد، گرامي بداريم و در جهت حفظ وحدت تلاش کنيم. رئيس قوه  قضائيه با تأکيد بر ضرورت وحدت پيروان مذاهب اسلامي حول محور مشترکات فراواني که در اين مذاهب وجود دارد، خاطر نشان کرد: کشورهاي استعماري تا آنجا که توانسته‌اند آتش فتنه قوم‌گرايي و اختلاف ميان مذاهب را در کشورهاي اسلامي شعله‌ور کرده‌اند و با همين سياست، جهان اسلام که زماني يکپارچه بود به کشورهايي کوچک تقسيم شد و ما همچنان پيگيري چنين سياستي را در مورد عراق و سوريه شاهد هستيم.

آيت‌الله آملي‌لاريجاني تنها راه مقابله با اين سياست استعماري را افزايش سطح بصيرت و دشمن شناسي در ميان مسلمانان دانست و تصريح کرد: امروز دعوت به وحدت و اجتناب از سخنان تفرقه‌انگيز، وظيفه همه نخبگان، علما و دانشمندان جهان اسلام است و به اين ترتيب بايد با فتنه جهان استکبار به مقابله پرداخت. رئيس قوه قضائيه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اظهارات اخير «ترزا مي»، نخست‌وزير انگلستان در جريان سفر به کشورهاي حاشيه خليج فارس، اين اظهارات را سخيف توصيف کرد و گفت: شايد اين اظهارات براي کسي که چيزي از تاريخ انگلستان نمي‌داند قابل پذيرش باشد، اما همه دنيا مي‌دانند که جزيره انگليس همواره در طول تاريخ نقش استعماري خود را ايفا کرده و کشوري که از هزاران کيلومتر آن سوتر براي ايجاد پايگاه نظامي به خليج فارس آمده، جمهوري اسلامي را که همواره مدافع حريم همسايگان خود بوده است متهم به دخالت و برهم زدن امنيت منطقه مي‌کند. آيت‌الله آملي‌لاريجاني با اشاره به اين تناقض ميان گفتار و کردار انگلستان، از نخست‌وزير اين کشور سؤال کرد: شما که در منطقه پايگاه نظامي ايجاد کرديد، در عراق نيرو آورديد و با فروش تسليحات، آن کشتار و فجايع را در يمن رقم مي‌زنيد و از حاکمان جنايتکار حمايت مي‌کنيد، به دنبال امنيت هستيد و جمهوري اسلامي برهم زننده امنيت؟

رئيس دستگاه قضا تأکيد کرد: گرچه وزير محترم امورخارجه پاسخ محکمي به اين گزافه‌گويي‌ها داده‌اند اما انتظار مي‌رود که دولت در مقام عمل نيز پاسخ قاطع و دندان شکني به اين هتاکي بدهند تا انگليس بداند که تنها يک جزيره کوچک است و توهم دوران امپراطوري مبتني بر جهل مردم به پايان رسيده است.  آيت‌الله آملي‌لاريجاني افزود: جمهوري اسلامي با اقتدار در منطقه حضور دارد و به پشتوانه قدرت مردم خود و رهبري‌هاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) جلوي کشورهاي سلطه و دخالت‌هاي بي‌معنا و سخنان سخيف آنها خواهد ايستاد لذا از کنار چنين سخناني نبايد به راحتي بگذريم بلکه بايد در عمل طوري رفتار کنيم که بدانند کوچک‌ترين سخن آنان هم واجد آثاري است. به عبارت ديگر، نبايد آنها از يک‌سو چنين حرف‌هايي بزنند و از سوي ديگر انتظار روابط اقتصادي و سياسي گرمي را داشته باشند. آيت‌الله آملي‌لاريجاني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتصاب سردار غيب‌پرور از سوي فرمانده معظم کل قوا به عنوان رئيس سازمان بسيج مستضعفين، ضمن تبريک به وي و قدرداني از زحمات سردار محمدرضا نقدي، رئيس پيشين سازمان بسيج مستضعفين، بسيج را يک ظرفيت عظيم مردمي براي کشور توصيف و ابراز اميدواري کرد که دستگاه قضايي نيز در چارچوب قانون و در حد امکانات خود، بسيج را در راستاي دستيابي به اهداف خود و در جهت رشد جريان بالنده آن ياري کند.





تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن