تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816597565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آئین پایانی جشنواره ورزشی بانوان دانشگاه‌های گناوه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
آئین پایانی جشنواره ورزشی بانوان دانشگاه‌های گناوه برگزار شد

گناوه


شناسهٔ خبر: 3848513 - دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
استانها > بوشهر

.jwplayer{ display: inline-block; } گناوه - آئین پایانی جشنواره ورزشی بانوان دانشجوی دانشگاه‌های شهرستان گناوه به میزبانی دانشگاه پیام نور واحد گناوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گناوه بعد از ظهر دوشنبه در آئین پایانی این جشنواره ورزشی اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه های شهرستان در این جشنواره فعال نبودند و شاید این به دلیل این بوده که نخستین دوره این جشنواره بوده است. حسین امیری گفت: روحیه ورزشی در بانوان دانشجوی دانشگاه‌های شهرستان گناوه گویی سرد شده و به تبع همین سردی از این جشنواره به خوبی استقبال نشده است.  معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: ما باید تلاش کنیم دانشجویان عزیز از این محیط رخوت زده خارج و آنان را به سوی فعالیت های ورزشی تشویق کنیم. مسئول برگزاری جشنواره ورزشی بانوان دانشگاه های شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بسیار خرسندیم که این جشنواره نخستین بار به میزبانی و با همت دانشگاه پیام نور واحد گناوه برگزار شد. منیژه هاشم زاده گفت: این جشنواره در نوع خود یک حرکت بسیار نو در حوزه ورزشی در سطح آموزش عالی شهرستان گناوه بوده که با طراحی بانوان دانشجو و همکاری و حمایت بسیار مناسب مجموعه دانشگاه پیام نور واحد گناوه و سایر مراکز آموزش عالی شهرستان تحقق یافته است. هاشم زاده بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره گسترش فرهنگ ورزش، روی آوردن بانوان دانشجوی ما به این مقوله مهم و تاثیر آن بر سلامتی و تندرستی آنها، گسترش ورزش همگانی و قهرمانی و ایجاد فضای نشاط بیشتر در میان بانوان دانشجوی شهرستان  بوده است.

وی تصریح کرد: این نخستین دوره این جشنواره بوده و قطعا ما در برگزاری با برخی ضعف ها روبرو بوده‌ایم ولی نکات قوت این جشنواره آنچنان بود که به اعتقاد بسیاری نقاط ضعف به چشم نیامده و قطعا در سال های بعد آنها نیز برطرف خواهند شد. هاشم زاده با بیان اینکه حتما در دوره بعد بر سطح کیفی و کمی این جشنواره افزود خواهد شد، ابراز داشت: نخستین دوره جشنواره ورزشی بانوان شهرستان گناوه در سه رشته والیبال، شطرنج و طناب کشی برگزار شد. نائب رئیس هیئت شطرنج شهرستان گناوه افزود: در مسابقات شطرنج که در تاریخ ۲۰ آذر باحضور شطرنج بازانی از دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و آزاد اسلامی گناوه در محل هیات شطرنج برگزار شد، منیژه هاشم زاده از دانشگاه پیام نور گناوه بدون باخت مقام اول این دوره ازمسابقات راکسب کرد، مطهره گورکی و ساناز دشتی زاده نیز از دانشگاه آزاد گناوه به ترتیب دوم وسوم شدند. وی خاطرنشان ساخت: در رشته طناب کشی با حضور پنج تیم از دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور با داوری خانم ها فروزان بهرسی، زیبا قاسمی و خدیجه دشتی برگزار شد که تیم های علمی کاربردی و پیام نور الف به ترتیب اول و دوم شدند. نائب رئیس هیئت شطرنج شهرستان گناوه عنوان کرد: در رشته والیبال با حضور سه تیم از دانشگاه های علمی کاربردی، پیام نور و هلال احمر پیام نور گناوه با داوری بانو منظم برگزار شد که در پایان تیم پیام نور موفق به کسب مقام اول شد و تیم های علمی کاربردی و کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور به ترتیب دوم و سوم شدند.

هاشم زاده در ادامه متذکر شد: مسابقات این جشنواره در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور واحد گناوه و سالن هیئت شطرنج گناوه برگزار شد. مسئول برگزاری جشنواره ورزشی بانوان دانشگاه‌های شهرستان گناوه گفت: از همه افراد و مسئولانی که در برگزاری این مسابقات همکاری لازم را داشته اند کمال تشکر رو دارم و امید است با همکاری بیشتر آنها دومین جشنواره ورزشی بانوان دانشجوی دانشگاه‌های شهرستان گناوه نیز برگزار شود. به گزارش خبرنگار مهر، آئین پایانی جشنواره ورزشی بانوان دانشجوی دانشگاه های شهرستان گناوه با حضور امیری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان و دشتی مسئول امور بانوان  اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه برگزار شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن