تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817398845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی نسل جدید لکسوس LS


واضح آرشیو وب فارسی:الف: معرفی نسل جدید لکسوس LS

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
اولین تصویر رسمی از پرچم‌دار جدید لکسس منتشر شد. LS به جنگ رقبایی چون ب‌ام‌و سری 7 و مرسدس بنز S کلاس خواهد رفت. نسل جدید لکسس LS در ماه ژانویه‌ی سال آینده و در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 معرفی خواهد شد. کمپانی این اخبار را تأیید نموده است.

 


به گزارش پدال، اولین تصویر رسمی از پرچم‌دار جدید لکسس منتشر شد. LS به جنگ رقبایی چون ب‌ام‌و سری 7 و مرسدس بنز S کلاس خواهد رفت. نسل جدید لکسس LS در ماه ژانویه‌ی سال آینده و در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 معرفی خواهد شد. کمپانی این اخبار را تأیید نموده است.
 
معرفی نسل جدید لکسوس LS در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017
Lexus LS400
معرفی اولین نسل این خودرو نیز در همان نمایشگاه و در سال 1989 رخ دارد و در آن زمان تولد برند لوکس لکسس به جهانیان اعلام شد. از آن زمان تابه‌حال این شرکت تحت تملک تویوتا در بحث قوای محرکه‌ی هیبریدی و… پیشرو بوده است.    
معرفی نسل جدید لکسوس LS در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017


پیش‌ازاین تصاویر جاسوسی LS در رسانه‌ها و در خلال تست‌ها منتشر شده بود اما هم‌اکنون خود کمپانی به‌طور رسمی اعلام کرده که چند هفته‌ی دیگر این خودرو رونمایی خواهد شد. لکسس می‌گوید که این خودرو دارای تکنولوژی رؤیایی خواهد بود. نسل جدید LS روی پلتفرم کشیده شده‌ی جدید GL-A که زیرساخت مدل جدید LC 500h نیز است ساخته می‌شود. علاوه بر تصاویر جاسوسی گرفته شده لکسس به تازگی تصویری از خودروی جدید را منتشر کرده است.    
معرفی نسل جدید لکسوس LS در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017


این تصویر قطعات اصلی خودرو مثل سیستم تعلیق و قوای محرکه را نشان می‌دهد و البته تصویری محو از نمای جلوی خودرو نیز هست. به نظر می‌رسد که طراحی این خودرو از LC الهام گرفته و در آن جلوپنجره‌ی دوکی‌شکل بزرگ به همراه سپرهای تیز و رینگ‌های آلیاژی بزرگ به چشم می‌خورند. همچنین فاصله‌ی بین تصاویر جاسوسی به این معنی است که پیچ‌وتاب قابل‌توجه در خط شانه‌ی خودرو وجود دارد. در مدل تولیدی این خط به تندی و شدت خط بکار رفته در کانسپت LF-FC رونمایی شده در نمایشگاه توکیوی 2015 نخواهد بود. لکسس LS فعلی در مقایسه با برادران کوچک‌تر تازه‌ی خود همچون GS و IS کمی قدیمی به نظر می‌رسد بنابراین مدل جایگزین با توجه به زبان طراحی لکسوس نمای مدرن‌تری خواهد داشت.
 
معرفی نسل جدید لکسوس LS در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017
Lexus LS 600h L
تصاویر ما آشکار نمودند که لکسس در نظر دارند پرچم‌دار جدید خود را به عنوان سنگ محکی همراه با سری 7 معرفی کند و به وضوح امید دارد که در موضوعاتی چون سطح راحتی و تکنولوژی با رقبا برابری نموده و حتی آن‌ها را شکست دهد. به همین منظور می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جدیدترین تکنولوژی رانندگی خودکار و تکنولوژی‌های کمک راننده در نسل جدید لکسس LS معرفی شود. همچنین باید منتظر بهبود کارایی و راندمان این خودرو نیز باشیم. لکسس ادعا می‌کند پلتفرم جدید این خودرو تجربه‌ی رانندگی دینامیک‌تری را ارائه خواهد کرد. اوایل امسال لکسس اعلام کرد برنامه‌هایی برای عرضه‌ی خودروی لوکس سلول سوختی تا پیش از سال 2020 دارد.
 
معرفی نسل جدید لکسوس LS در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017
Lexus LS Artist Rendering
انتظار می‌رود طیف پیشرانه‌های 6 و 8 سیلندر و البته نسخه‌ی هیبریدی در این خودرو عرضه شوند. احتمالاً نسل جدید LS گزینه‌های قوای محرکه‌ی خود را با کوپه‌ی LC500 به اشتراک خواهد گذاشت بنابراین انتظار بکار گیری پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری/واحد الکتریکی و پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری را در نسل جدید LS داریم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن