تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816603261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براندازی نظام هدف فتنه گران درسال۸۸/فتنه هیچگاه تمام نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
براندازی نظام هدف فتنه گران درسال۸۸/فتنه هیچگاه تمام نمی شود

9 دی ورامین


شناسهٔ خبر: 3848148 - دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } ورامین-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:برخی در فتنه سال ۸۸ به فکر براندازی سیاسی بودند و بدون تردید این فتنه بر اساس اسناد موجود،با هدف تغییر پایه های نظام اسلامی طراحی شد. به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ و ۱۰ دی شهرستان ورامین پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مسئولان ادارات و نهادهای مختلف برگزار شد. حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه با تبریک ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: ۹ دی نقطه عطف در تاریخ انقلاب ایران بوده و از قله های باعظمتی محسوب شده که مقام معظم رهبری تأکید فرمودند که نباید به فراموشی سپرده شود. وی افزود: وظیفه ما برای بزرگداشت حماسه ۹ دی بسیار خطیر است و باید با همه توان و ظرفیت برای پاسداشت این روز بزرگ تلاش شود. عاشورا در فتنه ۸۸ به کمک ملت ایران آمد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: برخی در فتنه سال ۸۸ به فکر براندازی سیاسی بودند و بدون تردید این فتنه بر اساس اسناد موجود، با هدف تغییر پایه های نظام اسلامی طراحی شد. وی ادامه داد: انتخابات بهانه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی طراحی و فتنه گران اصل نظام را نشانه رفته بودند اما با حضور و هوشیاری مردم، ‌توطئه های دشمن نقش بر آب شد.

محمودی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ عاشورا به کمک ملت ایران آمد و کار به جایی رسید که مردم به صحنه آمدند و پایبندی خود را به ارزش های اسلامی نشان دادند. حرکت مردم ورامین تیرخلاص را بر پیکر فتنه گران وارد کرد وی با تقدیر از حرکت مردم ورامین در محکومیت فتنه سال ۸۸ عنوان کرد: کاری که مردم ورامین انجام دادند، بی نظیر بود و همانطور که در سال ۴۲ مردم این منطقه کفن پوشیده و به صحنه آمدند، ‌ در سال ۸۸ نیز با پای پیاده به سمت تهران حرکت و با مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند و حرکت مردم ورامین تیرخلاص را بر پیکر فتنه گران وارد ساخت. محمودی افزود: مردم ورامین با حرکت تاریخی خود در ۹ دی ۸۸، تاریخ را تکرار کردند اما باید توجه داشت که فتنه هیچگاه تمام نمی شود و تا زمانی که ما بر اصول خود پایبند هستیم، فتنه پابرجاست. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: زنده نگهداشتن حماسه ۹ دی یک وظیفه خطیر و رسالت همگانی است و باید تمامی ادارات ونهادهای فرهنگی به دنبال برگزاری جلسات تبیینی و تحلیلی باشند و برنامه ریزی لازم در دانشگاه ها و میان نسل های جوان پیش بینی شود. ۱۰ دی روز بزرگی برای مردم ورامین است محمودی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۰ دی شهرستان ورامین متذکر شد:‌ ۱۰ دی روز بزرگی برای مردم ورامین محسوب می شود و باید این روز بزرگ، ‌باشکوهتر از سال گذشته برگزار شده و همه ادارات و نهادها به وظیفه خود عمل کنند. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد:‌باید آموزش و پرورش برنامه های مختلفی را به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۰ دی برگزار کند، چرا که شهدای ۱۰ دی ورامین از جامعه فرهنگیان بودند.

برخی منکر فتنه می شوند حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع فتنه و بازشناسی آن اظهار داشت: متأسفانه امروز برخی منکر فتنه می شوند و فتنه ای شکل گرفته که آمریکا را حلال همه مشکلات دانسته و اگر فتنه به فراموشی سپرده شود، آسیب های جدی به کشور وارد می شود. استفاده از ظرفیت مساجد و ائمه جماعات برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های یوم الله ۹ و ۱۰ دی، تهیه بروشور، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای ۱۰دی، تجلیل از خانواده شهدا، اعزام مبلغین و راویان به مدارس، برگزاری جلسات بصیرت افزایی در دانشگاه ها و مدارس، برگزاری سه جشنواره ورزشی، برگزاری مسابقه کتاب خوانی وصیت نامه امام راحل و  برپایی مراسم پنج شب، پنج سخنران  ار جمله موضوعاتی بود که در جلسه ستاد یوم الله ۹ و ۱۰ دی به تصویب رسید.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن