تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820946852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزهای شیرین نوری در برمن ادامه دارد :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: روزهای شیرین نوری در برمن ادامه دارد
فاصله گرفتن برمن از اتنهای جدول با کسب پیروزی بزرگ برابر هرتابرلین بالا نشین اتفاقی است که دوباره نام نوری را بر سر زبانها انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر نوری سرمربی ایرانی الاصل وردربرمن برد بزرگ هفته چهاردهم بوندس لیگای آلمان را با شکست هرتابرلین سوم جدولی در ورزشگاه المپیک برلین ثبت کرد. شاگردان نوری که با این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به 14 رساندند، از انتهای جدول تا اندازه زیادی فاصله گرفتند تا این تیم بعد از هفته ها با حضور در رتبه 13 جدول رده بندی بوندس لیگا از منطقه خط فاصله گرفت.
سرمربی ایرانی الاصل برمن از هفته سوم بعد از سه شکست سنگین و دور از انتظار برمن برابر گلادباخ، بایرن مونیخ و اگزبورگ جانشین ویکتور اسکریپنیکی شد که فصل گذشته در روزهای پایانی لیگ برمن را از سقوط به بوندس لیگا 2 نجات داده بود.
الکساندر نوری در دورانی که به عنوان سرمربی برمن فعالیت می کند، کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته است. او که پیش از این تجربه سرمربی گری در بوندس لیگا را در کارنامه خود نداشت، در 11 دیداری که به عنوان سرمربی این تیم فعالیت می کند، 4 پیروزی کسب کرده که آخرین پیروزی آنها در دیدار برابر هرتابرلین سوم جدولی و خارج از خانه است. برمن همچنین در سه دیدار گذشته خود 7 امتیاز کسب کرده تا نوری روزهای شیرینی را در برمن تجربه کند.
2 مساوی و البته 5 شکست دیگر نتایجی است که نوری در تیم سبزپوش شهر برمن کسب کرده است. برمن تحت هدایت سرمربی ایرانی الاصل خود 16 گل وارد دروازه حریفان کرده و البته 20 بار دروازه آنها نیز باز شده است. هر چند آمار گلهای زده و خورده این سرمربی به خوبی نتایج او نیست اما اگر این عملکرد را با دریافت 12 گل در سه دیدار ابتدایی این تیم مقایسه کنید، می بینید که نوری در این زمینه نیز عملکرد خوبی داشته است.
نوری 37 ساله مطمئنا می تواند با ادامه این روند با حفظ بی دردسر وردربرمن در بوندس لیگا یک در حالیکه در نقل و انتقالات ابتدای نقشی نداشته، نمره قابل قبولی کسب کند و خود را به عنوان گزینه ای جدید در کنار مربیان جوانی مانند یولیان ناگلزمن  قرار دهد.

17:48  1395/09/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن