تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817012507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از90 طرح عمرانی بقا در سمنان در حال اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بیش از90 طرح عمرانی بقا در سمنان در حال اجراست
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت : اکنون 90 طرح طرح عمرانی بقا در این استان با مشارکت از جمله خیرین در حال اجراست.


 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله واحدی افزود: با توجه به محدود ‌بودن اعتبارات، این اداره کل مشارکت سرمایه‌‌گذاران و بخش خصوصی را به منظور افزایش بهره‌وری از موقوفات و اجرای طرح های مشارکتی در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
وی با بیان این که این طرح ها شامل بخش‌های مختلف است که هم اکنون در حال اجراست، اظهار داشت : این اداره به دنبال افزایش بهره‌وری از موقوفات و درآمدهای آن است، به گونه ای که با اجرای طرح های مشارکتی وقفی درآمد موقوفات چندین برابر می شود.
واحدی با بیان این که در زمان حاضر پنج موقوفه برای سرمایه گذاری آماده شده که برخی در حال اجرا و برخی نیز مورد بهره برداری قرار گرفته، خاطرنشان کرد: این موقوفات نیز با مشارکت 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا و یا در حال انجام است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به ویژگی ها و معیارهای اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد : مردمی، برون زا و درون زا بودن از معیارهای اصلی اقتصاد مقاومتی است و تمام این معیارها و ویژگی ها در سنت حسنه وقف وجود دارد.
واحدی با تاکید بر این که امروز نیازمند تحول در عرصه وقف، موقوفات و بقاع متبرکه هستیم ، ادامه داد: همه باید بکوشند تا حوزه وقف بیش از پیش به مردم شناسانده شود و از مظلومیت فعلی درآید.
وی با بیان این که از ابتدای سال 95 تاکنون 52 مورد وقف به ارزش 100 میلیارد ریال در سامانه موقوفات جدید در استان به ثبت رسیده، اضافه کرد: این موقوفات در بخش های بهداشت ودرمان وسلامت، ایجاد موقوفات برای خدمت به زائران امام رضا(ع)، ازدواج جوانان و کمک به آزادی زندانیان بوده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان این که سنت حسنه وقف به عنوان یک سنت دیرینه و تاریخی که در جامعه نهادینه شده دارای اثرات و برکات زیادی است، گفت: اولین اثرات و برکات آن این است که انسان می تواند برای آخرت خود توشه ای را ذخیره کند.
واحدی ادامه داد : انسان با وقف کردن ضمن اینکه زندگی خود را پر برکت و مبارک می کند آخرت خود را هم بابرکت می کند و این دومین اثر سنت حسنه وقف است.
وی با تاکید بر اینکه وقف فاصله طبقاتی در جامعه را رفع می کند، اضافه کرد: اسلام برای رفع فاصله طبقاتی در جامعه راه کارهای مختلفی را بیان کرده که یکی از این راه کارها ترویج سنت حسنه وقف و فرهنگ سازی در جامعه است.
شایان ذکر است ، در استان سمنان پنج هزار و 196 موقوفه وجود دارد و هرسال بیش از 100 تا 120 وقف جدید به این موقوفات اضافه می‌شود.




تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن