تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819262964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهنام محمودی: مشکلات مالی، والیبالیست ها را دلسرد می کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش، با بهنام محمودی، کارشناس و پیشکسوت والیبال، در خصوص شرایط لیگ والیبال امسال گفتگو کرد.



به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش ، بهنام محمودی، کارشناس و پیشکسوت والیبال، در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از لیگ امسال چیست، بیان کرد: طبیعتاً سال به سال که پیش می رویم میزان توقعات مردم نسبت به والیبال افزایش پیدا خواهد کرد و دوست دارند بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در سالهای گذشته وجود داشته تکرار نشود که این توقع بجایی است. وی، افزود: این اتفاقاتی که در سالن های والیبال رخ می دهد، چه بسا که در سالهای گذشته هم اتفاق می افتاده؛ اما به دلیل اینکه آن زمان والیبال کشور زیاد رسانه ای نبود و پخش مستقیم نداشت، به این اندازه زیر ذره بین قرار نمی گرفت. خوشبختانه اکنون والیبال به جایی رسیده که عمده خانواده های ایرانی به این رشته علاقه مند هستند و نسبت به والیبالیست های تیم ملی و تیم های شهر خود تعصب دارند.
محمودی، تصریح کرد: به اعتقاد من امسال نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته ایم. 2،3 تا از تیم هایی که عمدتاً بازیکنان ملی در اختیار دارند، هنوز هم به هیچ عنوان حاشیه امنیت ندارند. شانسهای اول تا چهارمی که کارشناسان پیش بینی کرده اند، تیم هایی هستند که تا نیم فصل همه باخت داشته اند که این نشان دهنده جذابیت و پیشرفت والیبال ما است.
این پیشکسوت والیبال، نسبت به سیستم تیم داری برخی از شهرستان ها انتقاد کرد و گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی، بسیاری از تیم هایی که در انتهای جدول هستند با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند؛ بنابراین بازیکنان دلسرد می شوند و کیفیت لازمه را در لیگ بروز نمی دهند.
برنامه "صبح و ورزش" کاری از گروه علوم ورزشی، با اجرای کاظم زاده، جنگ صبحگاهی نشاط انگیزی است که با پیگیری رویدادهای ورزشی و ارتباط با مسئولین ورزش، مخاطبین و شنوندگان همه روزه به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ به مدت ۱۱۰ دقیقه پخش می شود.




یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 14:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن