تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816693606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز شکست فوتبالیست معروف: خانه مجردی دردسرساز


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرورزشی: یکی از بازیکنان معروف لیگ برتر، از شهرستان به تهران آمده بود تا بتواند پیراهن تیم ملی را به تن کند؛ اتفاقاً او تا حدودی هم موفق بود و در ماه‌های اول حضورش توانست به پیراهن تیم ملی برسد ولی ناگهان افت فاحش او شروع شد. پس از مدتی او دیگر نمی‌توانست مثل گذشته بازی کند و رفته رفته توانایی‌هایش را در زمین بازی از دست داد؛ حتی سرمربی تیم مانده بود چه بلایی سر این بازیکن آمده است و به اطرافیانش می‌گفت: «آورده بودمش تا کمک حالم باشد، نمی‌دانستم می‌شود مشکلم در تیم...»

خیلی زود زمزمه‌ها بالا گرفت. بعضی از بازیکنان تیم هم که فهمیده بودند چرا این بازیکن افت کرده، در گوش هم می‌گفتند همه چیز به خاطر خانه‌ای است که در شهران اجاره کرده. با اینکه او متأهل بود اما در منطقه شهران هم خانه‌ای اجاره کرده بود و گاهی به آنجا می‌رفت.

وقتی به سرمربی تیم این موضوع را اطلاع دادند و گفتند او به جای فوتبال، تمرکزش روی حواشی است، سرمربی گفت: «من تا نبینم نمی‌توانم تأیید کنم...» به موازات این بحث‌ها، افت بازیکن نامی ادامه داشت تا اینکه امسال خبرهای عجیب‌تری از او به گوش رسید. چندی قبل، چند بوقچی تیم وقتی مشغول ترک محل تمرین بودند، در خیابان منتهی به زمین تمرینی، اتفاقی را مشاهده کردند که برایشان عجیب بود و تازگی داشت. در سال‌های متمادی آنها دیده بودند که بازیکنان نامی تیم در این خیابان به درخواست هواداران ترمز می‌زنند و از داخل ماشین با آنها عکس می‌گیرند و امضا می‌دهند ولی کسی ندیده بود بازیکنی هوادار را سوار کنند!

این بازیکن معروف اما سنت‌شکنی کرده بود. او در چند مورد هواداران را سوار ماشین شخصی‌‌اش می‌کرد‌ البته نه هواداران آقا را. بوقچی‌های تیم چند بار این صحنه را دیدند و به سرمربی تیم گزارش دادند.

این شایعات و اخبار به شایعاتی که در گذشته درباره‌‌اش وجود داشت، اضافه شد تا سرمربی کم‌کم به این بازیکن مشکوک شود. او در چند جلسه تمرینی در حالی که به در می‌گوید تا دیوار بشنود، خطاب به بازیکن می‌گوید که «اینجا حواسمان به همه چیز هست و می‌دانیم کی کجا می‌رود و آمارش را داریم. شما از تیم پول می‌گیرید که تمرکزتان را روی فوتبال بگذارید. اگر این‌طور باشد، جایی در ترکیب ندارید و کلاً جایی در تیم نخواهید داشت. شما پول می‌گیرید و مسئولید که به تعهدات‌‌تان پایبند باشید. این نمی‌شود که پول بگیرید و روزی یک ساعت تمرین کنید و بقیه روز را به کارهایی بپردازید که دوست دارید.»

بازیکن معروف اما باز هم به این حرف‌ها بی‌توجهی می‌کند تا اینکه سرمربی یکی از نزدیکانش را مأمور می‌کند تا حواسش بیشتر به او باشد. تنها چند روز طول می‌کشد تا این مربی بفهمد تمام شایعات و حرف‌ها درباره بازیکن معروف درست بوده است.



۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن