تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816164760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم بسترسازی برای حضور مردم در عرصه فعالیت های بشردوستانه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در افتتاح نمایشگاه نقاشی هلال احمر آذربایجان شرقی عنوان شد؛
لزوم بسترسازی برای حضور مردم در عرصه فعالیت های بشردوستانه

افتتاح نمایشگاه نقاشی هلال احمر آذربایجان شرقی


شناسهٔ خبر: 3846828 - یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } تبریز - مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم از سوی دستگاه ها و نهادهای دولتی برای حضور مردم در عرصه فعالیت های بشردوستانه تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه جمعی  نقاشی «بوی مهربانی رنگ» با هدف حمایت از بیماران صعب العلاج، در حالی شامگاه شنبه در محل کتابخانه شهدای گمنام جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی  افتتاح شد که مدیران کل بهزیستی، ورزش و جوانان، مدیریت بحران استانداری، معاون خدمات شهری و اجرایی  شهرداری، مجمع خیرین استان و جمعی از اعضای جوانان و هنرمندان در این مراسم حضور داشتند و در حاشیه آن بر لزوم تسهیل و بسترسازی برای حضور مردم در صحنه فعالیت های نوع دوستانه و بشردوستانه تاکید شد ... دستگاه های دولتی بستر مناسب را برای حضور مردم در عرصه فعالیت های بشردوستانه فراهم کنند مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «بوی مهربانی رنگ» با تجلیل از عملکرد جمعیت هلال احمر در حوزه ترویج فرهنگ حمایتی و بشر دوستی و نوعدوستی  گفت : هلال احمر جز سازمانهایی است که نیروهای خدوم در آن فعالیت می کنند و بواسطه ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان در اذعان عمومی از محبوبیت خاصی برخورداراست.

حسن  استوار آذر با ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه بوی مهربانی رنگ توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر افزود: هلال احمر آذربایجان شرقی با برپایی این نمایشگاه در راستای حمایت از بیماران صعب العلاج قدم بسیار ارزشمندی برداشته و تلنگری برای وجدان عمومی برای توجه به بیماران صعب العلاج را فراهم آورده است. مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در کنار انجام خدمات امدادی به حادثه دیدگان از حوادث، در بحث ترویج فرهنگ بشر دوستانه فعال بوده و در زمینه بستر سازی برای حضور مردم در حرکت های اجتماعی، موثر بوده است و استوار آذر تصریح کرد: مردم ما بر اساس اعتقادات دینی علاقمند به فعالیت های بشردوستانه هستند و دستگاه ها و نهادهای دولتی باید زمینه و بستر مناسبی را برای حضور مردم در این عرصه فراهم کنند و استان ما نیز بیش از ۶۰۰ تشکل مردمی  بصورت ثبت شده فعال هستند و بر اساس سیاست های دولت در امر مشارکت های اجتماعی آوردن خود مردم به  صحنه ها وکم کردن  تصدی گری دولت دنبال می شود. هنر متعهد در خدمت بشریت و پرورش اخلاق بشری است مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: هنر متعهد هنری است که درخدمت بشریت بوده  و در پرورش اخلاق بشر  نقش آفرینی کرده و قافله بشریت را بسوی قله کمال رهنمون سازد و امروز جای بسی خرسندی است که هنرمندان ما با الهام از قرآن و سیره انبیا و اولیا الهی هنر خود را در راستای خدمت به بندگان خدا بکار می بندند.

سعید کنعانی ادامه داد: نقاشان و شاعران و خوشنویسان و نویسندگان و در یک کلام فعالان عرصه لوح و قلم  بلحاظ داشتن روحیه ظریف و لطیف در مقابل درد های اجتماعی متحول و منقلب شده و به زبان هنر خویش با دردمندان همدردی می کنند وتابلوهای زیبایی از همدردی با دردمندان می آفرینند. وی تصریح کرد: امروز در راستای وظیفه تاریخی و اخلاقی خویش و بر اساس رسالت هلال احمر یعنی تسکین آلام دردمندان، هنرمندان عزیز و اساتید معظم اقدام به برپایی نمایشگاه نقاشی «بوی مهربانی رنگ» کرده اند و آمده اند تا بگویند رنگ ها هم می توانند بوی مهربانی بدهند و با قلموی نقاشی هم می توان مرهمی بر دردهای همنوعان نهاد. مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: در این نمایشگاه ۵۰ اثر نقاشی با موضوع «بوی مهربانی رنگ» از آثار استاد مدبری از اساتید برجسته حوزه نقاشی  و گروه هنری کیمیا در محل کتابخانه جمعیت هلال احمر استان واقع در تبریز – چهارراه آبرسان   به نمایش گذاشته شده است و ۵۰ درصد از عواید حاصل از فروش تابلوهای نقاشی به نفع  بیماران صعب العلاج صرف خواهد شد. گفتنی است نمایشگاه جمعی  نقاشی «بوی مهربانی رنگ»  تا ۲۷ آذر سال جاری همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ در محل کتابخانه شهدای گمنام جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی واقع در آبرسان تبریز دایر و پذیرای علاقمندان خواهد بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن