تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817456114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقطه پرگار تراکتوری‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نقطه پرگار تراکتوری‌ها
تراکتورسازی بازیکنان خوب متعددی دارد و اکثر آنها روز جمعه برابر استقلال بسیار خوب کار کردند و اگر قرمزهای تبریزی عقب‌ماندگی صفر بر یک خود را به برد یک بر 2 تبدیل کردند و در بالاهای جدول لیگ برتر فوتبال کشور ماندند، برپایه همین محسنات و البته برنامه‌ریزی درست امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتوری‌ها بود.
به گزارش نامه نیوز ، اما در این روز خاص که گل‌های فرزاد حاتمی او را بالاتر از سایرین جلوه داد و دوندگی‌های بی‌امان کیانی و ابراهیمی و محمدی گره‌گشا بود و ایرانپوریان و خالد شفیعی نیز سهم خود را ادا کردند، یک نفر نمایشی بالنسبه جادویی داشت و آن فرد، سروش رفیعی بود. او با استقرار در قلب ماجراها و در مرکز میدان نقطه پرگار بازی تراکتوری‌ها بود و از همان‌ جا بازیسازی و توپ را به سمت جلو ارسال و دو سمت خود را تغذیه می‌کرد.
مهدی کیانی قدری عقب‌تر نشسته و به کارهای دفاعی بیشتر کمک می‌کرد اما سروش وظیفه داشت خط حرکت حمله‌وران تیمش را ترسیم کند و چقدر هم خوب این کار را انجام داد.

رسیدن زمان انتخاب
این روزها بر سر تصاحب سروش رفیعی دعوا است و رقابت حادی بین متقاضیان وی برقرار شده است و پرسپولیس هم از خواستاران عمده او به حساب می‌آید. خدمت سربازی رفیعی که پس از پیدا شدن مدارک جعلی او موجب جدایی وی از فولاد و گسیل وی به تیم نظامی تراکتورسازی برای گذراندن ایام خدمتش در آنجا شد، در آستانه اتمام است و او باید در روزهای پیش رو تیم بعدی‌اش را انتخاب کند.
مصطفی آجورلو مدیر عامل تراکتورسازی پس از پیروزی مهم جمعه شب این تیم برابر آبی‌ها در تهران به درستی به این نکته اشاره کرد که هر تیمی که سروش رفیعی را بگیرد خوشبخت خواهد شد و این شاید بهترین توصیف برای بازیکنی باشد که به رغم کوتاه و بالنسبه کوچک جثه بودن حس قوی و فهم درستی از فوتبال دارد و در بازی‌پردازی و حرکت درست در زوایای زمین حاضر است و خوب و هوشمندانه ضربه می‌زند و پاس‌های تودر او راهگشا است و هرگاه لازم باشد، شخصا گلزنی هم می‌کند.

او مبعلی نیست اما...
اصرار کارلوس کی‌روش هم طی سال‌های اخیر برای در اختیار داشتن رفیعی در دیدارهای تیم ملی ایران به رغم مشکلاتی که وی در مورد خدمت سربازی‌اش داشت، نیز به خاطر همین توانایی‌ها بوده است. قیاس رفیعی با ایمان مبعلی که 12، 13 سال پیش در فولاد چهره و یکی از بهترین هافبک‌های کشور شد، قیاس درستی نیست و سروش قطعا قوه مدیریت و مهارت مبعلی در زدن ضربات آزاد را ندارد اما مثل او خلاق و باهوش است و در گلزنی از او موفق‌تر نشان می‌دهد و مهمتر اینکه از آن بازیکنان حسی و هوشمند است که می‌تواند حتی با تک ضربات خاص‌اش گره مسابقات را بگشاید. او بازیکنی است که اگر تراکتور را رها کند و در این تیم نماند و به زودی سر از تیم دیگری درآورد، شاید به تنهایی سرنوشت قرمزهای تبریزی را عوض نکند اما قطعا رفتن احتمالی‌اش برای آنها ضررساز و تا حدی تضعیف‌کننده این تیم در ادامه لیگ شانزدهم خواهد بود.




منبع: کاپ


۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن