تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821134569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام مردانی در گرندپری جاودانه شد :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نام مردانی در گرندپری جاودانه شد
سجاد مردانی با پیروزی در فینال گرندپری آذربایجان تبدیل به اولین تکواندوکاری شد که ٢ طلا این رقابت ها را بر گردن آویخته است.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد مردانی با شکست نماینده روسیه در فینال سنگین وزن به مدال طلای مسابقات فاینال گرندپری باکو 2016 رسید. او برای این نشان ارزشمند ابتدا نماینده اسپانیا را 3 بر یک برد، سپس با نتیجه 6 بر 2 از سد تکواندوکار تونس گذشت و در مرحله نیمه نهایی با شکست 7 بر 6 نماینده نیجر، نایب قهرمان المپیک ریو راهی مرحله فینال شد.
او در فینال پیکارهای وزن 80+ کیلوگرم نیز نماینده روسیه را 4 بر 3 برد و با شایستگی عنوان قهرمانی مسابقات فاینال گرندپری را بدست آورد.   سجاد مردانی با کسب این نشان طلا، تنها هوگوپوش ایرانی است که صاحب دو عنوان قهرمانی در مسابقات فاینال گرندپری شده است.   این پیکارها از روز گذشته (جمعه) در باکو آغاز شد و تیم ملی تکواندوی ایران با 5 ورزشکار به مصاف رقبایش رفت که در نهایت این تنها سجاد مردانی بود که توانست موفق به کسب مدال شود و آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی و مسعود حجی زواره از گردونه رقابت ها حذف شدند.   مسابقات فاینال گرندپری 2016 باکو با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان برگزار شد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.8 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو تعلق گرفت.

19:08  1395/09/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن