تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816999264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم دانشجویان از شهادت در جنگ تحمیلی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سهم دانشجویان از شهادت در جنگ تحمیلی
مشاور فرماندهی کل قوا گفت: جنگ تحمیلی؛ جنگ دانایی بودو قشر تحصیلکرده و علمی در آن نقش به سزایی داشتند
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ سید حسام هاشمی در یادواره سرداران و 100 شهید منطقه سجادیه استان مازندران  توضیح داد: شهدا موجب عزت و اعتبار ایران اسلامی در دنیا شدند تا دشمنان جرأت نکنند چشم طمع به این آب و خاک داشته باشند. در هشت سال جنگ تحمیلی، نظام جمهوری اسلامی حدود 217 هزار و 489 شهید دادیم که 23 درصد آن از نیروهای ارتش و 43 درصد آن بسیجی بودند.


وی افزود: از این تعداد 13 درصد از شهدای جنگ‌تحمیلی از اقشار مختلف مردم  دو هزار و 895 شهید از دانشجویان و 3 هزار و 117 نفر از طلاب بودند. شهدای دانشجویان در جنگ تحمیلی سه برابر بیشتر نسبت به اقشار مختلف بوده‌اند و روحانیون نیز 11 برابر اقشار دیگر مردم در جنگ حضور داشتند.


مشاور فرماندهی کل قوا با تاکید براینکه جنگ تحمیلی؛ جنگ دانایی بود و قشر تحصیلکرده و علمی در آن نقش به سزایی داشتند گفت: امروزه نیز شهدای حرم از آگاهان جامعه هستند که با بصیرت و آگاهی وارد میدان می‌شوند. دشمنان از سال‌های گذشته با ایجاد گروهک داعش و القاعده در کشورهای اسلامی و مسلمان‌نشین می‌خواهند با ایجاد تفرقه قدرت را به دست بگیرند. در این اوضاع، وحدت و یکپارچگی از عوامل اصلی در پیروزی‌های مسلمانان جهان است و امروزه باید مردم کشورمان متحد باشند و مواظب ترفندهای دشمن باشند.


وی تأکید کرد: تبعیت از ولایت باید در رأس همه امور باشد زیرا با ولایت می‌توان به سرمنزل مقصود رسید و از انحرافات و بی‌راهه‌ها جان سالن به در برد.خداوند هر کجا که حزب‌گرایی بود پاسخ خوبی داده است و باید با اتحاد در جامعه رفتار و همبستگی را حفظ کرد آنچه باعث ایجاد ضربه و شکست می‌شود از نفاق و عدم یکپارچگی می‌آید. دیگر عامل اقتدار کشورمان خودباوری است. امام امت در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی باعث شد تا خودباوری در ملت ایران ایجاد شود و مقابل نظام طاغوت به خوبی بایستند.امام راحل در روح جوانان این مملکت خودباوری دمیده است و امروزه خودباوری باعث شده تا ایران اسلامی از کشورهای برجسته در علوم هسته‌ای، نظامی، پزشکی، نانو، فناوری دفاعی و سیاسی به اقتدار برسد.


هاشمی با تاکید براینکه قدرت خودباوری باعث ایجاد امنیت می‌شود و ما را به اوج اقتدار می‌رساند بیان کرد: امروز باید بسیار مواظب نفوذ دشمن به داخل کشور باشیم زیرا بحث نفوذ در تمام سطوح مطرح بوده و جدی است.باید با دقت و جدیت مواظب اطراف خود بوده و با هوشیاری برخورد کرد دشمنان این روزها با رسانه‌های ارتباط جمعی به خانه‌های‌مان ورود پیدا کرده و به راهی با تبلت، گوشی همراه، ماهواره و اینترنت در حال به انحراف کشاندن است.




۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن