تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: نوراللهی بازیکنی در اندازه تیم ملی است :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برانکو: نوراللهی بازیکنی در اندازه تیم ملی است
سرمربی پرسپولیس می گوید که از بازیکنان خود انتظاری جز گلزنی ندارد و به آنها بابت این قضیه تبریک می گوید.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب پیروزی برابر پدیده در دیدار خارج از خانه با حضور در نشست خبری درباره موضوعات زیادی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:   ارزیابی از بازی؟
موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و به بازیکنانم که تمام توان خود را در زمین گذاشتند، تبریک می گویم. باید از هیات فوتبال خراسان رضوی نیز تشکر کنم که با وجود بارش برف از ما پذیرایی کردند. می دانیم که در میزبانی نیت خیری داشتند و شرایط خوبی نیز فراهم کردند تا هواداران بازی خوبی ببینند.   گلزنی طارمی و امیری؟
انتظار طبیعی ما نیز همین بود. به امیری و طارمی بابت گلزنی و بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تبریک می گویم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.   قضاوت تیم داوری؟
منظور شما را از سوال تان در مورد داوری را نفهمیدم! شما از داوری انتقاد دارید؟ فکر می‌کنم داور به وظایفش خوب عمل کرد و حداکثر توانش را در این بازی گذاشته بود و به داور تبریک می‌گویم.
تغییر زمان دیدار با ذوب آهن؟
 مقررات بین الملی است که وقتی بازی انجام نمی شود 24 ساعت منتظر بمانیم. درست است یک روز کمتر وقت برای ریکاوری داریم اما نیازی به تغییر زمان بازی با ذوب آهن نیست.
غیبت عالیشاه و احمدزاده؟
 نورالهی، عالیشاه و احمدزاده کیفیت خوبی دارند. بازیکنی مثل نوراللهی در حد تیم ملی ایران است.  طبیعی است نبود این سه بازیکن تاثیرگذار است اما بازیکنان جایگزین شانس‌شان را به خوبی فراهم کردند. خودتان هم ملاحظه کردید که هرچه بیشتر بازی به صادق محرمی برسد خوب است.شهاب زاهدی بازیکن 20 ساله و طاهرخانی 18 ساله هم در فهرست ما هستند و درویش هم 18 سال دارد و تیم خوبی داریم.
رضایت از محرمی؟
 طبیعی است که تا ثانیه‌های آخر به فکر بازی بودیم. صادق محرمی را به عنوان هجومی وارد زمین کردیم ولی ، منطقی نبود که انتظار گلزنی از او داشته باشیم که نتیجه را عوض کند. خودتان شوق بازیکنان را دیدید که تا ثانیه آخر به دنبال برد بودند. نورالهی را به عنوان مهاجم دوم وارد زمین کردیم و هم موج دوم حریف را مهار کند.

16:07  1395/09/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن