تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816939921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیجان انگیزترین علامت سوال لیگ :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هیجان انگیزترین علامت سوال لیگ
سروش رفیعی همچنان بلاتکلیف است؛ نه وضعیت پرونده‌اش با فولاد در کمیته انضباطی مشخص شده و نه می‌‎تواند با سایر تیم‌های خواهانش مذاکره کند. مدیرعامل تراکتورسازی نیز ظاهرا از ماندن او دلسرد شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، سروش رفیعی روز جمعه نمایشی دلپذیر در ورزشگاه آزادی داشت. او با حرکت های سریع و تکنیکی خود بار دیگر توانایی های فنی اش را ثابت کرد و در پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال سهم قابل توجهی داشت. رفیعی در میانه میدان بارها تیمش را صاحب موقعیت گلزنی کرد و نقش پررنگی در این برد داشت. در چنین شرایطی یکی از نگرانی های امیر قلعه نویی برای نیم فصل دوم وضعیت رفیعی است. هافبک کنونی تراکتورسازی بعد از بازی در دو هفته آینده لیگ برتر، وضعیت نامشخصی دارد و خودش هم نمی داند چه سرنوشتی در انتظارش است.
او دوران سربازی‌اش در تراکتورسازی به پایان رسیده و بعد از هفته پانزدهم لیگ برتر قراردادی با سرخپوشان تبریزی ندارد. از سوی دیگر چند تیم مطرح لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتنش هستند. این در حالی است که فولاد خوزستان از رفیعی به کمیته انضباطی شکایت کرده و حکم این پرونده مبنی بر اینکه آیا رفیعی با فولاد قرارداد دارد یا خیر، هنوز صادر نشده است. به همه این ابهام ها باید پیشنهاد یکی دو تیم قطری به رفیعی را نیز اضافه کنیم تا وضعیت این هافبک ملی پوش پیچیده تر از قبل به نظر برسد. 
رفیعی دیروز خودش هم درباره وضعیتش به اظهارنظر پرداخت اما هیچ چیز را قطعی توصیف نکرد. او در این باره گفت: «من فعلا سرباز تراکتورسازی و در خدمت این تیم هستم؛ هر زمان خدمت سربازی‌ام تمام شد درباره ادامه دوران بازی ام تصمیم گیری می‌کنم. اولویت من این است که لژیونر شوم و در این باره هم طبیعی است که به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دهم اما اگر از ایران خارج نشوم، هنوز نمی‌دانم در کدام تیم لیگ برتری بازی خواهم کرد.» 
در عین حال مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیز صحبت‌های مبهمی درباره رفیعی انجام داد. او البته طوری به اظهارنظر پرداخت که شاید این برداشت از صحبت هایش شود که از تمدید قرارداد با رفیعی دلسرد شده است. آجورلو در این باره گفت: «تلاش می کنیم در تراکتور بماند ولی او آزاد است و می تواند درباره ماندن یا رفتن تصمیم گیری کند و خوش به حال آن تیمی که سروش را بگیرد.» این چند جمله کافی بود تا مشخص شود تراکتورسازی هنوز با رفیعی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و احتمال جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان تبریزی وجود دارد. 
از سوی دیگر با توجه به اینکه برانکو با جدایی احمد نوراللهی برای حضور در تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز موافقت کرده و احتمال دارد امید عالیشاه نیز برای گذراندن سربازی راهی تیم تبریزی شود، شاید یک جابه جایی بازیکن صورت بگیرد. رابطه خوب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی به شایعه جابه جایی بازیکن میان دو باشگاه به این صورت که عالیشاه و نوراللهی به تبریز بروند و رفیعی راهی پرسپولیس شود را قوت می بخشد.
نکته قابل توجه دیگر درباره رفیعی است که چرا کمیته انضباطی حکم پرونده این بازیکن را اعلام نمی کند. چندی قبل دبیرکمیته انضباطی اعلام کرد رای این پرونده صادر شده و با استناد به این صحبت مشخص است که فدراسیون در رسانه ای کردن حکم انضباطی هنوز تصمیم نگرفته است.
به هر ترتیب، باید برای مشخص شدن وضعیت رفیعی دو بازی دیگر و تا نیم فصل صبر کرد. آن زمان اگر کمیته انضباطی رفیعی را تبرئه کرده باشد، دیگر این بازیکن فرصت چندانی برای اینکه درباره آینده اش تصمیم بگیرد، نخواهد داشت.

13:24  1395/09/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن