تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816891186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زارعی:کوهنوردان با صعود به هیمالیا باعث درخشش نام ایران شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زارعی:کوهنوردان با صعود به هیمالیا باعث درخشش نام ایران شدند
رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت:کوهنوردان کشورمان با صعودهای خود به خصوص در منطقه هیمالیا باعث شدند نام ایران همه ساله در صعودهای برون مرزی بدرخشد.


به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و نایب رئیس معاونت محیط زیست فدراسیون کوهنوردی آسیا در گفت و گو با رادیو ورزش پیرامون فعالیتهای بین المللی فدراسیون کوهنوردی اظهار کرد: ایران در سال ۱۹۴۵ به عضویت فدراسیون جهانی کوهنوردی درآمد. فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی، فدراسیون جهانی کوهنوردی با اسکی، اتحادیه بین المللی غارنوردی و اتحادیه بین المللی دره نوردی از زیر مجموعه های مهم فدراسیون جهانی هستند.
 
وی افزود: ایران یکی از متولیان تاسیس فدراسیون کوهنوردی آسیا شناخته می شود و هر ساله ریاست و نایب رئیسی این فدراسیون بین ایران و کره جنوبی دست به دست می شود. ما در غرب آسیا بسیار فعال هستیم، با توجه به گستردگی قاره آسیا، تعداد بالای اعضای این قاره و از آنجا که مهمترین کوه های  ۷ و ۸ هزار متری در قاره آسیا قرار دارند رویکرد فدراسیون جهانی به این قاره مثبت است و قدرت های کوهنوردی آسیا و از جمله ایران دارای سمت های خوبی در فدراسیون جهانی هستند. سه نایب رئیسی کوهنوردی جوانان، سفرهای کوهنوردی و کارگاه محیط زیست عمده فعالیتهای است که در این قاره انجام می گیرد.
 
زارعی ادامه داد: در فدراسیون کوهنوردی ۱۲ کار گروه وجود دارد که هر کدام زیر مجموعه های مختلفی دارند. کار گروه محیط زیست، جوانان و هیمالیانوردی که در اتحادیه آسیا قرار دارد و نایب رئیسی آن در اختیار سه تن از فعالترین مسئولان فدراسیون کوهنوردی قرار گرفته است. بعلاوه نایب رئیس و عضو بخش جوانان، عضو کمیسیون یخ نوردی، عضو کمیسیون بخش دو کوهستان هستیم و در بخش پزشکی کوهستان بالغ بر ۱۸ سال است که سمت های خوبی در فدراسیون جهانی داریم.
 
زارعی در خصوص راهکار حفظ و ارتقا کرسی های بین المللی بیان کرد: به علت اینکه فدراسیون جهانی کوهنوردی توسط کشورهای حوزه آلپ شکل گرفته است همیشه سمت های اصلی در دست این کشورها بوده است. دو عاملی که باعث می شود کشورهای دیگر نیز به این حریم ورود پیدا کنند یکی سرمایه گذاری در حوزه کوهنوردی و دیگری ریشه های کوهنوردی و فعالیت برون مرزی آن کشورها است. ورزشکاران کوهنورد ما در سال های اخیر در مجموعه کوهنوردی و صعودهای برون مرزی نقش برجسته ای داشتند و با صعودهای خود به خصوص در منطقه هیمالیا باعث شدند نام ایران همه ساله در صعودهای برون مرزی بدرخشد. این مسئله باعث شد در اجلاس ایتالیا از ۲۲ کاندیدی اخذ پست هیئت مدیره بنده به عنوان نفر دوم رای بیاورم که این به خاطر قدرت نمایی کوهنوردان ایرانی بود. 
 
رئیس فدراسیون کوهنوردی خاطر نشان کرد:  برای کسب کرسی های بین المللی در عرصه ورزش باید قدرتمند ظاهر شویم و فعالیت خوب و شاخصی در حوزه بین المللی و ارتباطات داشته باشیم. هر چه میزان ارتباطات بالاتر رود شناخت نسبت به کوهنوردی ما بیشتر می شود. حفظ کرسی های آسیایی و جهانی برای همه فدراسیون ها جز الزامات است در واقع فدراسیونی که در اتحادیه جهانی عضویت ندارد و نتواند در اجلاس ها حضور پیدا کند یا میزبان این جلسات باشد؛ نتوانسته از لاک خود خارج شود. اگر در این بعد کم کاری شود بسیاری از فعالیتها و زحمات نیز نادیده گرفته می شود. به این دلیل تمام تلاش خود را مبذول داشته ایم تا اعضای بیشتری در این کمیسیون ها داشته باشیم. بحث دیگر ضرورت دانستن زبان خارجه برای ورزشکاران و مدیران است که اگر در این مورد کوتاهی شود و ارتباط بخوبی برقرار نگردد خیلی از پستها از دست می رود.





۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن