تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817099834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورینیو: جایگاه ما در جدول منصفانه نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: طرفداری: ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد جایگاه تیمش در جدول رده بندی لیگ برتر را منصفانه نمی داند و معتقد است تیم های بالاتر از شیاطین سرخ لزوما از کیفیت بهتری نسبت به این تیم برخوردار نبوده اند. یونایتدی ها پس از 4 تساوی در پنج بازی گذشته شان در لیگ برتر، حالا با چلسی صدرنشین 13 امتیاز و با منچسترسیتی رده چهارمی 9 امتیاز اختلاف دارند. با این حال مورینیو می گوید که مدافعان و دروازه بانان حریف مانع از رسیدن تیمش به حقش شده است.


Sky Sports گزارش می دهد: یکشنبه پیش رو تاتنهام به اولدترافورد خواهد آمد تا برابر شاگردان آقای خاص قرار بگیرد. در همین حال این مربی از روند رو به رشد تیمش خشنود است و به آینده خوشبین.


    به نظرم عادلانه نیست. به نظرم ما باید خیلی بیشتر از این ها امتیاز می داشتیم زیرا اگر به جدول نگاهی بیاندازید، به نظر می رسد که برخی از تیم ها از ما بهتر بوده اند که البته از دید من این گونه نیست. ما در بسیاری از بازی هایمان که شایسته پیروزی بودیم، به تساوی دست یافتیم. اگر آن تساوی ها را به برد تبدیل می کردیم، ما به صدر خیلی نزدیک می شدیم و بین سه-چهار تیم برتر لیگ جای می گرفتیم اما دیگر نمی توان در رابطه با آن ها کاری کرد و پس باید به کوشش ادامه داد. من از سیر تکاملی تیم خیلی راضی هستم. من از تفاوت تیمی که هدایتش را به دست گرفتم و تیمی که حالا در اختیار دارم رضایت دارم و باز هم می گویم: وقتی خیلی خیلی خوب بازی می کنید، می توانید امید داشته باشید که نتایج خوب از راه برسند پس جای نا امیدی نیست و فقط باید امید داشت. 


مورینیو همچنین گفت که نمایش های اخیر تیمش او را کاملا متقاعد کرده است که آن ها می توانند روند تساوی هایشان را به برد تبدیل کنند.


    با توجه به یکسانی سطح بازی و سازمان یافتگی مان، گمان می کنم که بالاتر از حد انتظارمان ظاهر شده ایم. روند تکاملی تیم واقعا خوب بوده است. از دید نتایج من عادت به نتایج متفاوتی داشته ام. من به نوع دیگری از مشخصات تیمی عادت دارم؛ تیمی که یک گل می زند و گل نمی خورد. تیمی که کارایی بالایی دارد و به مالکیت توپ و کنترل فراوانی برای ایجاد موقعیت و گلزنی نیاز ندارد. من تنها کمی ناراحتم چون در لیگ برتر تیم هایی را می بینم که از دید کیفیت بازی شان با ما قابل قیاس نیستند اما بیش از ما امتیاز اندوخته اند. 



مورینیو: جایگاه ما در جدول منصفانه نیست



وی همچنین گفت می داند که مالکان منچستریونایتد و هواداران این تیم خواستار فوتبالی شناور و تهاجمی هستند و ابراز امیدواری کرد که بتواند چنین فوتبالی را ارائه دهد. با وجود ناکامی شیاطین سرخ برابر برخی تیم ها در این فصل، مورینیو گفته که نگران این شرایط نیست. او درباره این که کدام جوانب بازی تیمش موجبات لذت بردن او را فراهم آورده است، پاسخ داد:


    تسلط، کیفیت و زیبایی سبک بازی مان. هدف بازی کردن مان. ما تیمی نیستیم که دفاع کند و منتظر اشتباه حریف بماند. می دانم که چگونه چنین تیم هایی را سازمان دهی کنم و در گذشته هم همین کار را کرده ام.


     انتخاب ما نبوده است که خیلی واقع بین باشیم. این چیزی نیست که مالکان و هواداران منچستریونایتد می خواهند و این چیزی نیست که من برای این پروژه به دنبال آن باشم پس ما مسیر دیگری را طی می کنیم و قصد تغییر آن را نداریم.


    تیم هایی داشته ام که نتایج بدی می گرفتند و عملکرد بدی ارائه می کردند و آن کار خیلی دشوار تر است چون مطمئن نیستید که در پی چه کاری هستید و مردد خواهید شد و پرسش های فراوانی را پیش روی خود می بینید. از خود می پرسید که آیا این بهترین راه است و آیا برای بهتر بازی کردن نیاز به تغییر است، زیرا بهتر بازی کردن نتایج بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.  


    این مورد راحت تر است چون شکی در کار نیست. ما خوب بازی می کنیم، تیم از سازماندهی خوبی برخوردار است، بازیکنان از سبک بازی مان رضایت و به آن باور دارند. پس اینجا کار خیلی راحت تر است و برای لحظه ای بهتر تنها باید کمی منتظر ماند و آن لحظه بالاخره فرا خواهد رسید. 




۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن