تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816400846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراكتور بازي بزرگ را از استقلال برد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تراكتور بازي بزرگ را از استقلال برد
تراكتور در روزي كه بازي پرسپوليس و پديده به دليل بارش برف برگزار نشد و به امروز موكول شد، توانست در بازي بزرگ هفته استقلال را شكست دهد و دوباره به صدر جدول برگردد.
نویسنده : سعيد احمديان 


دو تيم استقلال و تراکتور در حالي به مصاف يکديگر رفتند که نيمه اول بازي اين دو تيم از سرعت خوبي برخوردار بود. در ادامه اما در شرايطي که دو تيم فشار زيادي به روي دروازه‌ها وارد نمي‌کردند، اشتباه باورنکردني محمدرضا اخباري، مهاجم فرصت‌طلب استقلال يعني کاوه رضايي را صاحب موقعيت کرد و او هم با يک ضربه پاي چپ دروازه تراکتور را باز کرد. در دقيقه شش اخباري با يك اشتباه عجيب، توپ را به كاوه رضايي پاس داد و او توپ را وارد دروازه کرد. در ادامه تراکتور سوار بر بازي شد و دو فرصت ايده‌آل گلزني پيدا کرد که حاتمي و ادينهو دو موقعيت عالي گلزني را از دست دادند و بازي با همان تک‌گل کاوه رضايي در نيمه اول به پايان رسيد. نيمه دوم را تراكتور براي جبران گل خورده بهتر آغاز كرد و سرانجام در دقيقه 56 سانتر سروش رفيعي از روي نقطه کرنر را فرزاد حاتمي وارد دروازه استقلال کرد تا بازي يك بر يك شود. در ادامه بازي هم برتري با تراكتور بود و در دقيقه 68 اشتباه عجيب خط دفاع استقلال در آفسايد‌گيري توپ را در موقعيت سه به تک به محمد ابراهيمي رساند و پاس او را فرزاد حاتمي با يک بغل پاي آرام وارد دروازه کرد تا تراكتور در نهايت دو بر يك استقلال را شكست دهد و با 27 بازي و يك بازي بيشتر از پرسپوليس دوباره صدرنشين شود.
 
تعويق دوباره پرسپوليس - پديده
در حالي كه همه ديروز در انتظار رويارويي پديده و پرسپوليس در هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال بودند، بارش برف و يخبندان بار ديگر اين بازي را به تعويق انداخت و حالا امروز دو تيم از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن به مصاف هم مي‌روند. ابتدا قرار بود پرسپوليس و پديده طبق برنامه اعلام شده فدراسيون روز پنج‌شنبه با هم بازي كنند كه بنا به درخواست مسئولان پديده و موافقت سازمان ليگ، اين بازي به روز جمعه موكول شد. يك‌شنبه گذشته بود كه سخنگوي باشگاه پديده مشهد گفت: «قرار بود اين ديدار ساعت 14:30 روز پنج‌شنبه هفته جاري برگزار شود که به خاطر تقارن آن با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگري(ع)، تصميم سازمان ليگ بر آن شد که اين ديدار با سه ساعت تأخير در ساعت 17:30 آن روز برگزار شود. بعد از اعلام زمان جديد اين ديدار، تيم فوتبال پديده از مسئولان سازمان ليگ درخواست کرد با توجه به اينکه در زمان اعلام شده هوا تاريک مي‌شود و نور ورزشگاه ثامن کافي و استاندارد نيست، اين ديدار روز جمعه ساعت 14:10 برگزار شود. سازمان ليگ نيز بعد از اخذ نظر باشگاه پرسپوليس و بررسي نور ورزشگاه ثامن مشهد با درخواست تيم فوتبال پديده موافقت کرد و قرار شد اين بازي ساعت 14:10 روز جمعه برگزار شود.»

در شرايطي مسئولان سازمان ليگ با تعويق يك‌روزه مسابقه پرسپوليس و پديده موافقت كردند كه آنها پيش‌بيني نمي‌كردند كه شرايط جوي مشهد در روز جمعه، وضعيتي را به وجود بياورد كه بار ديگر مسابقه به تعويق بيفتد. با اين حال روز پنج‌شنبه بود كه رئيس مرکز پيش‌بيني هواشناسي خراسان رضوي به خبرگزاري مهر گفت: «طبق پيش‌بيني‌هاي اعلام شده، مشهد از اواخر امروز (پنج‌شنبه) با تغيير ناگهاني شرايط جوي روبه‌رو خواهد شد و پيش‌بيني كاهش شديد 20 درجه دما، بارش برف و يخبندان مي‌شود. توجه به اينکه بازي فوتبال پرسپوليس و پديده در روز جمعه ساعت ۱۴:۱۰ برگزار مي‌شود، پيش‌بيني مي‌شود هواي ورزشگاه ثامن‌الائمه در همين ساعت ابري همراه با بارش برف و گاهي وزش باد و با دماي بين ۴- و ۵- در نوسان خواهد بود. همچنين انباشت برف در چمن ورزشگاه بين ۷ الي ۱۲ سانت پيش‌بيني مي‌شود.» پيش‌بيني‌ها درست از آب درآمد و ديروز كاهش 20 درجه‌اي هوا و بارش سنگين برف در مشهد سبب شد تا ورزشگاه ثامن سفيدپوش شود و پس از بازديد داور و ناظر بازي، مسابقه بار ديگر لغو شود و با تأخير 24 ساعته امروز برگزار شود.
 
ساير بازي‌ها
هفته سيزدهم ليگ برتر روز پنج‌شنبه آغاز شد و در بازي‌هاي روز اول، ذوب‌آهن که با مجتبي حسيني از هفته هشتم جان دوباره‌اي گرفته، توانست در تبريز با پيروزي دو بر يك مقابل ماشين‌سازي؛ چهارمين برد متوالي خود را جشن بگيرد و اولين تيم ليگ‌برتري شود که 12 امتياز از چهاربازي پياپي به‌دست مي‌آورد. تيم نفت تهران برابر گسترش فولاد به تساوي يك - يك رسيد تا شاگردان دايي پس از شكست هفته گذشته براي دومين هفته متوالي نتوانند پيروز شوند. سايپا هم يك بر صفر صنعت نفت آبادان را شكست داد تا حسين فركي پس از اينكه استعفايش مورد قبول مسئولان اين تيم قرار نگرفت، با اين برد به ادامه كار اميدوار شود.

در بازي‌هاي ديگر، سپاهان هم چهار بر يك صبا را شكست داد و پيكان هم يك بر صفر مقابل سياه‌جامگان پيروز شد. فولاد خوزستان با ادامه درخشش ساسان انصاري، استقلال خوزستان را يك بر صفر شكست داد. انصاري كه ابتداي فصل در ليست مازاد پرسپوليس قرار گرفت حالا گلزني‌هايش آه و افسوس هواداران اين تيم را به همراه دارد، او در 9 بازي، 10 گل براي فولاد به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان ليگ قرار دارد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن