تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798694843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان: گل دوم آفساید نبود/ تقویت کادر فنی به دلیل گل خوردن در نیمه دوم منطقی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: منصوریان: گل دوم آفساید نبود/ تقویت کادر فنی به دلیل گل خوردن در نیمه دوم منطقی نیست
سرمربی تیم استقلال گفت: گل دوم تراکتور آفساید نبود و من دفاع تیم را مقصر می دانم، چرا که بسیار بی نظم عمل کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از شکست 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران،بیان کرد: در مورد بازی پر رنگترین بازیکن زمین خالد شفیعی بود.  روی اینکه حریف با اوت دستی بیشترین فشار را می‌گذارد برنامه ریزی کردیم. در گل دوم بازیکنان ما بی نظمی کردند. اوت دستی یک هم تاکتیک است و نمی‌توانیم خیلی نقد کنیم.


وی افزود: می‌دانستیم تراکتورسازی روی این تاکتیک کار می‌کند و از هفته قبل در تمرینات روی این مسئله برنامه‌ریزی کردیم. در بازی هفته قبل ما مقابل صبا این تیم صاحب ضربه کاشته شد که وقتی بازیکن حریف توپ را زد به دست بازیکن ما برخورد کرد که داور هفت متر توپ را جلو آورد و دوباره حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. امروز توپی که امید ابراهیمی زد همانند بازی با صبا به دست حریف خورد ولی داور دیگر اعلام خطا نکرد و ما صاحب موقعیت نشدیم. اگر ‌آن صحنه در قم نیاز به خطای مجدد داشت این صحنه هم برای ما یک پنالتی بود.


سرمربی استقلال در ادامه عنوان کرد: کاوه رضایی هم درون محوطه سرنگون شد و یک پنالتی اتفاق افتاد اما داور آوانتاژ داد اگر ما آوانتاژ نخواهیم چه کاری باید انجام دهیم ما پنالتی می‌خواستیم.داور باید با اعلام خطا بازیکن حریف را جریمه می‌کرد نه اینکه در آن صحنه‌ها آوانتاژ بدهد. در کل عملکرد خط دفاعی ما روی کرنرها و قطب‌های دستی و جای ‌گیری‌ها خوب نبود.


منصوریان در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه تیمش در نیمه دوم دو گل خورد و آیا کادر فنی استقلال نیاز به تقویت ندارد،‌تصریح کرد: این مسئله چه ربطی به نیمه دوم دارد. آیا گل خوردن در نیمه دوم باید باعث تقویت کادر فنی شود؟ این سؤال به هیچ وجه منطقی نیست.


وی درباره اینکه گل دوم تراکتور آفساید بود یا خیر، عنوان کرد: در گل اول رحمتی تمرکز نداشت اما گل دوم بازیکنی که فرار کرد در آفساید نبود. قبل از کنفرانس چند بار این قسمت از بازی را دیدم و بعد به کنفرانس آمدم فکر می‌کنم بی‌نظمی خط دفاعی ما بود و من دفاع را مقصر می دانم. نه ابراهیمی و نه حاتمی هیچ کدام در آفساید نبودند اما گل اول به خاطر این بود که رحمتی تلاش می‌کرد ناهنجاری سال قبل تکرار نشود. 


سرمربی استقلال درباره نقاط ضعف این تیم ، تصریح کرد: اولین نقطه ضعف را باید روی کار تمرینی خودمان جست‌وجو کنیم، استقلال توانایی این را دارد که به هر تیمی گل بزند ما فقط در دربی گل نزدیم اما نباید فقط به این فکر کنیم که نتیجه یک بر صفر، دو بر صفر بشود بلکه بتوانیم با همین نتیجه هم از زمین برنده بیرون بیاییم. همه ما با هم می‌بازیم، با هم مساوی می‌کنیم و با هم می‌بریم.


منصوریان همچنین درباره اینکه برخی از مربیان 90 دقیقه کنار زمین هستند اما زمانی که می‌خواهند برای مصاحبه بیایند می‌گویند کمردرد داریم گفت: ما ببریم، ببازیم یا مساوی کنیم باید به شما پاسخ بدهیم. ما با شما بزرگ شده ایم.


وی ادام داد: ما باید منطقی برخورد کنیم،‌ اعتقاد دارم شرایط روحی تیم ما بالا بود. بی نظمی در دو صحنه گل را نباید به حواشی ربط بدهیم. در اینجا روی حاشیه‌ها بیشتر تمرکز می‌شود ما باید تلاش کنیم از حاشیه‌ها دوری کنیم. 


منصوریان در مورد تعویض‌های تیمش تصریح کرد: تراکتورسازی تیمی است که ما وقتی از ‌آن یک بر صفر جلو هستیم باید برای اطمینان گل دوم را هم به ثمر برسانیم. حیدری داور بسیار خوبی است اما در بازی امروز در خیلی از صحنه‌ها نیازی به دادن آوانتاژ نبود. شما هفته قبل دیدید سیدعلی در بازی با صبا آنجا که لازم بود بازیکنان را با کارت قرمز جریمه می‌کرد و اعلام خطا می‌کرد. در شرایطی که ما یک بر صفر جلو هستیم عیبی ندارد که داور خطای پنالتی اعلام کند در این وضعیت ما گل دوم را می‌زنیم. تراکتور تیمی است که وقتی پیش می‌افتد مالکیت توپ را به خوبی حفظ می کند و به همین خاطر ما کناره‌های این تیم را هدف گرفتیم.


سرمربی استقلال در پایان خاطر نشان کرد: اگر خطای هندی که در هفته قبل و بازی مقابل صبا درست بود این خطایی که امروز اتفاق افتاد هم پنالتی بود. در کل ما برای خط هافکبمان مجبور به ریسک بودیم و این در شرایطی است که حریف ما از لحاظ تجربی شرایط بسیار بهتری داشت.





۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن