تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیئت تجاری استان گلستان به کشور قزاقستان سفر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
هیئت تجاری استان گلستان به کشور قزاقستان سفر کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان از سفر ۳ روزه هیئت تجاری استان گلستان به ریاست استاندار از امروز به کشور قزاقستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان ، محمود ربیعی در کارگروه امور اقتصادی استان که با محوریت صنعت، گردشگری و کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: در این هیئت، 30 نفر شامل تجار و بازرگانان در حوزه های مختلف مانند موادغذایی، صنعتی، مدیران دستگاه های مربوطه بخش دولتی و خصوصی و 2 مدیر شعب بانکی استان و نمایندگان مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، استاندار را همراهی می کنند.
به گفته وی، هدف از سفر هیئت تجاری گلستان به قزاقستان، پیگیری و شتاب دادن به اجرای تفاهم نامه های امضا شده میان مسئولان استان گلستان و منگستائو قزاقستان در حوزه های راه آهن، شیلات، گردشگری، ترانزیت کالا از جمله گندم و کشت فراسرزمینی است.
به گفته ربیعی، پیرو دعوتنامه استانداری منگستائو ـ جمهوری قزاقستان مقرر است این هیئت 16 تا 21 آذرماه به آکتائو کشور قزاقستان اعزام شوند.
وی خاطرنشان کرد: این هیئت در حاشیه سفر مذکور، روز سه شنبه 6 دسامبر 2016 از ساعت 16 تا 21چهارشنبه 7 دسامبر 2016، در باکو آذربایجان نیز توقف خواهند داشت.
استان گلستان با یک میلیون و 900 هزار جمعیت علاوه بر خواهرخواندگی با منگستائو و فعالیت سرکنسولگری قزاقستان در گرگان قرابت های دیگری هم از گذشته با این کشور دارد چراکه نزدیک به 1500 خانوار قزاق با جمعیتی نزدیک به 6 تا 8 هزار نفر از گذشته های دور به این استان مهاجرت کرده و ساکن شده اند.
ارتباط ریلی از طریق خط آهن بین المللی ایران - ترکمنستان - قزاقستان، دریایی از طریق خزر و خط هوایی اکتائو - گرگان از مزیت های ایجاد شده در توسعه روابط بین گلستان و قزاقستان بوده که در دولت تدبیر و ...
[ مشاهده متن کامل هیئت تجاری استان گلستان به کشور قزاقستان سفر کرد در خبرگزاری تسنیم ]اخبار پیشنهادی:




هیئت تجاری استان گلستان به کشور قزاقستان سفر کرد






پنجشنبه ، ۱۸آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tn.ai]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن