تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817085451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس قوه قضاییه اسناد حساب‌ها را به نمایندگان مجلس نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رئیس قوه قضاییه اسناد حساب‌ها را به نمایندگان مجلس نشان داد
دادستان کل کشور گفت: امروز دشمن در پشت سنگرهای خود نشسته و لوله تانک، موشک و سلاح‌هایش را متوجه قلب قوه قضاییه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :  حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد منتظری، امروز(۱۸ آذر) در مراسم تودیع و معارفه دادستان کرمانشاه با اشاره به هجمه عظیم برخی رسانه ها علیه قوه قضاییه، اظهارکرد:  مدتهاست در رسانه‌ها می بینیم که هجمه عظیمی به قوه قضاییه شکل گرفته است و اگرچه ما معتقدیم که نقد و اشکال به قوه قضاییه هم وارد است و هیچ کس از آن مبرا نیست، اما این انتقادات به قصد تخریب صورت گرفته است.


وی ادامه داد: بحث‌هایی که امروز شاهد آن هستیم، بحث‌های معمولی نیست و یک انتقاد مجاز، عرفی و معمولی از قوه قضاییه قلمداد نمی شود.


به نوشته ایسنا و میزان، منتظری با تاکید بر اینکه یکی دو سال است تهاجم عظیمی علیه قوه قضاییه شکل گرفته، گفت: همه می‌دانیم که قوه قضاییه یک قوه مستقل است، اما استقلال آن به معنی جدایی از دیگر قوا نیست، چراکه قوه قضاییه به همراه قوه مجریه و قوه مقننه، بخشی از نظام جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‌دهند و امروزه می‌بینیم که در رسانه‌ها، سایت‌ها و از جمله تریبون مجلس شورای اسلامی یک تهاجم عجیبی به قوه قضاییه می‌شود.


دادستان کل کشور اظهارکرد: برادرانی که انتقاد دارند باید بدانند که امروز چگونه دشمن در پشت سنگرهای خود نشسته و لوله تانک، موشک و دیگر سلاح هایش را متوجه قلب قوه قضاییه کرده است. این منطقی است که ما هم بیاییم و هم نوای با دشمن شویم.


وی ادامه داد: این مسئله وجوهی که می‌گویند به ۲۱ سال پیش بر می‌گردد. این وجوه نزد بانک‌ها بود و ما نمی‌دانیم که بانک‌ها سودش را می‌بردند یا خیر و از آنجایی که بودجه قوه قضاییه جوابگوی مخارج و هزینه‌های جاری این دستگاه نبوده و نیست، از ۲۱ سال پیش  و در زمان آیت الله یزدی، مقام معظم رهبری با شرایطی اجازه دادند که از محل سود این وجوه برای تامین مخارج قوه قضاییه استفاده شود.


منتظری اظهارکرد: بهتر است نمایندگان مجلس بروند داخل زندانها  و مشکلات را از نزدیک ببینند و بگویند که آیا با این بودجه‌های معمول می‌توان امور زندانها را پیش برد.


دادستان کل کشور گفت: از سویی دیگر این حساب‌ها اصلا به نام شخص رییس قوه قضاییه نیست، اسناد و مدارک آن موجود است. حتی یک برگ و حتی یک ریال به صورت محرمانه و پشت پرده نه دریافت شده و نه وجود دارد.


منتظری گفت: تمام حساب و کتاب‌ها، چک‌های صادر شده، پولهای واریز شده و ... مشخص است، بعد می آیند و چنین مسائلی را مطرح می کنند که همه دیدند دشمن چگونه روی آن مانور داد.


وی تاکید کرد: اگر ما بیاییم و اعتماد عمومی به قوه قضاییه را خدشه دار کنیم، آیا این به نفع نظام است.


دادستان کل کشور گفت: ای کاش این آقای محترمی که در بوق و کرنا کرد و آب در آسیاب دشمن ریخت و همه دیدند که رسانه‌های دشمن روی این مسئله چه مانورهایی دادند، بهتر نبود وقتی دید در این موضوع ابهامی هست، قبل از هر چیز به قوه قضاییه مراجعه می‌کرد و مسئله را پیش خود شخص رییس قوه مطرح می‌کرد و سپس به فکر رسانه‌ای کردن موضوع می‌افتاد. این هزینه‌ها برای نظام بسیار سنگین است.


منتظری همچنین در خصوص موضوع شهرداری تهران نیز گفت: در قضیه شهرداری تهران نیز خدا می‌داند ما می‌توانستیم بدون کمترین هزینه به نتیجه برسیم، اما ببینید که چقدر بر سر این موضوع نیز هزینه دادیم.


وی تاکید کرد: مسائل درون خانوادگی را نباید علنی بگوییم و نباید ببریم در شبکه‌های اجتماعی و آب در آسیاب دشمن بریزیم. چرا باید اجازه دهیم که دشمن بخواهد از یکسری منافذ ورود پیدا کند و به کشور و به نظام جمهوری اسلامی آسیب برساند؟


دادستان کل کشور افزود: خوشبختانه در این چند روز بعضي نمایندگان مجلس آمدند و رئیس قوه قضائیه اسناد را به آن ها نشان داد. این حساب ها به نام قوه قضائیه است ولی یک ریال آن را کسی نمی تواند برداشت کند. بنده شهادت می دهم که آیت الله آملی لاریجانی عنوان کردند که این حساب ها را به نام بنده نکنید اين حساب ها به نام قوه قضاييه است و همه حساب ها و کتاب های آن و پول هایی که به استان ها و زندانها داده می شود مشخص است.








۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن