تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820865240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزبان تیم‌های عربستانی را معرفی کنید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: این بدین معنی است که در فصل آتی هم دیدار تیم های ایرانی و تیم های عربستانی در کشور بی طرف برگزار می شود. حال هم عربستان باید کشور میزبان از تیم های ایرانی را مشخص کند و هم ایران کشور میزبانی از تیم های عربستانی.


گروه بندی بازی ها هنوز مشخص نشده اما همگروهی تیم های ایرانی و عربستانی در بازی های غرب محتمل است و باشگاه های ایرانی و عربستانی باید از هم اکنون باید مشخص کنند در چه کشوری میزبان هم خواهند بود. 


زمان به سرعت برای ایرانی ها در حال سپری شدن است. سه ماه پیش از شروع بازی ها باید تیم های راه یافته استادیوم های میزبان را معرفی کنند. برگزاری بازی در کشورهای ثالث تیم های ایرانی و عربستانی را با دردسر مواجه کرده است به این خاطر که باید در جدال با هم در کشور بی طرف به میدان بروند. یا به عبارت ساده تر دو شهر از دو کشور متفاوت را به عنوان میزبان به کمیته مسابقات معرفی نمایند. 


ذوب آهن قهرمان جام حذفی اعلام کرده در ارزان ترین کشور میزبان تیم های عربستانی خواهد بود. البته ذوب آهن هنوز مشخص نکرده منظورش از ارزان ترین کشور کدام کشور است!


فدراسیون فوتبال خیلی تمایل ندارد در مورد برگزاری بازی در کشور بی طرف صحبت کند اما واقعیت این است که این نامه را دریافت کرده و به زودی باید با باشگاه های ایرانی برای تعیین کشور میزبان هماهنگی نماید.


 ضمن اینکه عدم حضور در بازی ها  که هر از گاهی زمزمه می شود، می تواند سهمیه ایران را در لیگ قهرمانان آسیا تهدید کند و باشگاه ها را با جرایم نقدی سنگینی مواجه نماید.




۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن