تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بازی زوریا - منچستر یونایتد :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیش بازی زوریا - منچستر یونایتد
دو تیم زوریا و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه کومومورتس شهر اودسا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با 9 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و فنرباغچه را با 10 امتیاز در صدر جدول و فاینورد را با 7 امتیاز در رده سوم می‌بیند. بدین ترتیب، لغزش در بازی امروز و پیروزی فاینورد می‌تواند به حذف منچستریونایتد از این رقابت ها منجر شود. همچنین در صورت پیروزی یونایتد و امتیاز از دست دادن فنرباغچه، شاگردان مورینیو به عنوان تیم اول صعود خواهند کرد.  

 
زوریا با کسب تنها 2 امتیاز از رقابت‌های این گروه در رده چهارم قرار گرفته و شانسی برای صعود به دور بعد ندارد. دو تیم تنها 1 بار به مصاف یکدیگر رفتنه اند که به دیدار رفت آنها برمی‌گردد، جایی که منچستریونایتد موفق شد 1-0 حریفش را شکست دهد. اریک بیلی به فهرست یونایتد بازگشته و احتمال حضورش در میدان وجود دارد ولی ممفیس دیپای حتی در لیست این بازی نیز قرار نگرفته تا مشکلات او با مورینیو نیز علنی شود.کریس اسمالینگ و لوک شاو به علت مصدومیت این بازی را از دست داده اند. همچنین نام باستین شواین اشتایگر نیز در لیست اروپایی یونایتد رد نشده است و او نیز نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.   ترکیب احتمالی:  



09:58  1395/09/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن