تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799118346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی کریمی: روی نیمکت نمی‌نشینم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: علی کریمی: روی نیمکت نمی‌نشینم
علی کریمی گفته من روی نیمکت نمی‌نشینم و در همین بالا کنار سایر دوستان حضور خواهم داشت. مدیرفنی مشاوره می‌دهد، صحبت می‌کند و تبادل نظر می‌دهد ولی در نهایت این سرمربی تیم است که تصمیمات فنی را برای تیم اتخاذ می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید هر تیمی در هر مقطعی باید کمیته فنی داشته باشد و بودن یا نبودن آن در حیطه اختیارات مربی یا سرمربی تیم نیست.


علی کریمی که اخیرا به عنوان مدیر فنی تیم دسته اولی خونه به خونه انتخاب شده، پس از پیروزی‌ تیمش مقابل ملوان انزلی در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم اما متاسفانه در سه، چهار بازی گذشته با بدشانسی امتیازها را از دست دادیم ولی در مجموع فکر می‌کنم خیلی از همین تیم‌های لیگ یک آرزوی داشتن دو، سه بازیکن مثل ما را داشته باشند و این موضوع نشان می‌دهد خونه به خونه از پتانسیل بالایی برخوردار است؛ نزدیک نیم‌فصل هستیم و یک وقفه تقریبا یک ماهه داریم و ان‌شاالله در این زمان نقاط ضعف‌مان را پوشش می‌دهیم تا بتوانیم نیم‌فصل دوم با قدرت به مانند اوایل نیم فصل اول بازی‌هایمان را ببریم و امتیازات را جمع کنیم تا در روز آخر به لیگ برتر صعود کنیم.


کریمی با بیان اینکه من روی نیمکت نمی‌نشینم و در همین بالا کنار سایر دوستان حضور خواهم داشت، ابراز کرد: مدیرفنی مشاوره می‌دهد، صحبت می‌کند و تبادل نظر می‌دهد ولی در نهایت این سرمربی تیم است که تصمیمات فنی را برای تیم اتخاذ می‌کند؛ همانطور که امروز بازی را بردند و همه هواداران خوشحال شدند، طبیعتا وقتی هم خدایی ناکرده نتیجه نگیرند باید به باشگاه پاسخگو باشند.


بازیکن سابق پرسپولیس درمورد رفت و برگشتش از خونه به خونه اظهار کرد: جدایی ابتدایی فصل من از خونه به خونه بحث اختلاف من با آقای مرزبان نیست، ما اختلاف‌مان سر کمیته فنی بود که آقای مرزبان می‌گفتند در لیگ یک هیچ تیمی دارای کمیته فنی نیست در صورتی که این حق باشگاه است یک کمیته فنی داشته باشد تا در شرایط حساس صحبت و تبادل نظر کند؛ نباید اینطور فکر کرد کمیته فنی قصد دارد سرمربی را خراب یا مشکل درست کند، نه اینطور نیست چون کمیته فنی همانطور که گفتم کمکی برای برطرف کردن مشکلات تیم است.


کریمی اضافه کرد: این وظیفه باشگاه است برای تیمش کمیته فنی انتخاب کند و فکر نمی‌کنم چنین تصمیمی در حیطه مربی یا سرمربی باشد؛ بحث این است همه می‌خواهیم به تیم کمک کنیم، بحث این نیست کسی بخواهد بیاید تا مشکل‌ساز شود و چوب لای چرخ تیم بگذارد؛ اصلا چنین چیزی نیست، آقای مرزبان را خود ما ابتدای فصل به باشگاه معرفی کردیم ولی شرایطی به وجود آمد در کنار تیم نباشم؛ علاوه بر آن مشغله کاری و شخصی داشتم که مدتی کنار بودم اما می‌توانید از آقای حسن‌زاده بپرسید ما همیشه تلفنی با هم در تماس بودیم و‌ درباره فوتبال صحبت می‌کردیم؛ ایشان به بنده لطف دارند و‌ بنده را به عنوان مدیر فنی انتخاب کردند؛ ما به صورت دوستانه در کنار تیم هستیم و هر کمکی از دست‌مان بربیاد انجام می‌دهیم.


به گزارش تابناک، او پیرامون وضعیت حنیف عمران‌زاده در خونه به خونه گفت: این موضوع مربوط به باشگاه است و آنها باید تصمیم بگیرند؛ بالاخره حنیف هم جزو بازیکن‌های خوب کشورمان است و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و استقلال را دارد؛ ان‌شاالله در تعطیلات نیم‌فصل اتفاقاتی در باشگاه بیافتد تا به نتایجی برسیم که هم برای تیم و هم باشگاه خوب باشد؛ بالاخره باید منافع دو طرف در نظر گرفته شود.







۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن