تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مچ‌اندازي منصوريان و قلعه‌نويي در آزادي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مچ‌اندازي منصوريان و قلعه‌نويي در آزادي
نبرد عليرضا منصوريان و امير قلعه‌نويي حساسيت را در ليگ برتر به اوج مي‌رساند. هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال امروز و فردا برگزار مي‌شود و صف‌آرايي استقلال تهران و تراکتورسازي مقابل هم حساس‌ترين ديدار اين هفته است.
نویسنده : شيوا نوروزي 


نبرد عليرضا منصوريان و امير قلعه‌نويي حساسيت را در ليگ برتر به اوج مي‌رساند. هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال امروز و فردا برگزار مي‌شود و صف‌آرايي استقلال تهران و تراکتورسازي مقابل هم حساس‌ترين ديدار اين هفته است. پرسپوليس نيز در مشهد مهمان پديده است و براي آنکه صدرنشيني‌اش را حفظ کند نبايد امتياز از دست بدهد. تساوي در ورزشگاه آزادي بيش از همه به سود سرخپوشان تمام مي‌شود.

رويارويي دوباره آبي‌ها با تيم ژنرال هم براي استقلال مهم است و هم براي تراکتورسازي. عليرضا منصوريان هنوز نتوانسته تيمش را به بالاي جدول برساند. آبي‌هاي تهران 18 امتيازي هستند و خيلي تلاش مي‌کنند تا از رده پنجم بالاتر بروند. به غير از ذوبي‌ها که با استقلال هم امتياز هستند چند تيم ديگر نيز اين فرصت را دارند تا در صورت لغزش شاگردان منصوريان اين تيم را به رده‌هاي پايين‌تر بکشند. در چند روز گذشته عکس منتشر شده و ناهنجار مهدي رحمتي استقلال را حسابي به حاشيه کشيد. هرچند که هنوز محروميتي براي آقاي کاپيتان در نظر گرفته نشده، اما اين بازيکن به‌رغم اينکه تهديد به خداحافظي کرده هفته آينده بايد در کميته اخلاق پاسخگوي رفتارش باشد. علاوه بر اين بايد ببينيم در بازي فردا سنگربان ميزبان باز هم با امير قلعه‌نويي درگيري لفظي پيدا مي‌کند يا نه. آخرين رويارويي دو تيم در آزادي تحت‌تأثير جنجالي که رحمتي به راه انداخت به سود تبريزي‌ها تمام شد. منصوريان اميدوار است در اين فصل در خانه موفق به شکست تراکتورسازان شود تا هم امتيازات تيمش افزايش يابد و هم انتقام باخت سه بر دو فصل پيش را گرفته باشد. استقلال چند بازيکن مصدوم دارد که همين مسئله شرايط را براي کادرفني دشوار کرده است. با وجود اين گفته مي‌شود لئوناردو پادواني مدافع آبي‌ها به بازي فردا مي‌رسد.

محسن کريمي، بازيکن کليدي منصوريان به دليل مصدوميت قطعاً غايب بزرگ استقلال در مقابل تراکتور است. علي منصور تاکنون چهار بار در کسوت سرمربي مقابل پرشورها قرار گرفته و دو تساوي، يک برد و يک باخت به دست آورده است. وضعيت قرمزها با استقلال متفاوت است. آنها يک هفته و قبل از تساوي برابر پديده صدرنشيني را از چنگ پرسپوليس درآورده بودند، اما در بازي قبلي در خانه مقابل مشهدي‌ها زمين‌گير شدند تا سرخپوشان با يک برد شيرين دوباره به رده اول برگردند. قلعه‌نويي حساسيت‌هاي ديدار فردا را به خوبي درک مي‌کند. ژنرال بهتر از هر کسي مي‌داند غلبه بر استقلال محبوبيتش را تا چه حد در تبريز افزايش مي‌دهد ضمن اينکه فاصله امتيازي‌شان با پرسپوليس کمتر مي‌شود. همچنين خواباندن مچ منصوريان لذت خاصي براي اميرپاشا دارد. اين پنجمين رويارويي قلعه‌نويي با استقلال به عنوان سرمربي تراکتورسازي است. معمولاً رويارويي ژنرال با آبي‌ها بدون حاشيه نبوده و هيچ بعيد نيست در اين ديدار نيز شاهد حواشي جديدي باشيم. جاسم کرار از جمله بازيکناني است که بايد مقابل تيم سابقش به ميدان برود. سعيد آقايي و محسن بنگر غايبان اصلي تراکتورسازان هستند.

پديده – پرسپوليس؛ فردا 14:10
پديده هفته گذشته نشان داد توانايي گرفتن امتياز از تيم‌هاي بالانشين را دارد. مشهدي‌ها اين فرصت را دارند تا در خانه پرسپوليس را به زحمت بيندازند و از صدرنشين نيز امتياز بگيرند. اين اتفاق آرزوي تيم‌هايي است که در تعقيب شاگردان برانکو هستند. تيم رده يازدهم ليگ با هدايت مهاجري مي‌کوشد تا سروساماني به اوضاع خود دهد. در سوي ديگر پرسپوليسي‌ها اصلاً دلشان نمي‌خواهد تا به هيچ قيمتي صدرجدول را از دست بدهند. سرخپوشان بدون باخت و تنها با سه گل خورده عملکرد قابل قبولي داشته‌اند. برانکو ايووانکوويچ روي سه امتياز اين بازي حساب ويژه باز کرده است. بايد ديد با حواشي به وجود آمده براي مهدي طارمي پروفسور باز هم به اين بازيکن اعتماد مي‌کند يا نه. قرمزها هفته گذشته ماشين‌سازي را از پيش‌رو برداشتند. فرشاد احمدزاده، جديدترين مصدوم پرسپوليس به شمار مي‌رود که بازي فردا را از دست داده است.
  
ساير ديدارها
امروز سه ديدار در شهرهاي مختلف برگزار مي‌شود. ماشين‌سازي در تبريز ميزبان ذوب‌آهن است، قعرنشين بلامنازع ليگ، سرمربي ندارد و با استعفاي رسول خطيبي هدايت ماشين‌سازي موقتاً به برادر او سپرده شده است، اما ذوب در رتبه چهارم قرار گرفته و مصاف با اين تيم بهترين زمان براي دشت هر سه امتياز است. نفت در تهران به مصاف ديگر تيم آذربايجان يعني گسترش فولاد مي‌رود. نفتي‌ها با 19 امتياز رده سوم را در اختيار دارند و براي کم کردن فاصله خود با پرسپوليس و تراکتور چاره‌اي جز پيروزي ندارند. صنعت نفت آبادان نيز با سايپا روبه‌رو مي‌شود. در ادامه بازي‌ها فردا دربي خوزستان هم حساسيت‌هاي خاص خود را دارد. محروميت تماشاگران از حضور در ورزشگاه، اصلي‌ترين نکته ديدار استقلال خوزستان با فولاد محسوب مي‌شود. آبي‌هاي خوزستان مدافع عنوان قهرماني هستند، اما تا به اينجا عملاً هيچ شباهتي به فصل پيش خود ندارند. اين تيم با 15 امتياز در رده نهم جدول قرار دارد و براي تکرار درخشش خود در فصل گذشته نبايد بيش از اين امتياز از دست دهد. سپاهان در فولادشهر به استقبال صبا مي‌رود. سپاهان رده دهمي با هدايت ويسي اوضاع و احوال خوبي ندارد. با وجود اين به نظر نمي‌رسد صبا که سه شکست پي در پي را متحمل شده نيز نمي‌تواند حريف دست و پا‌گيري براي زردپوشان باشد. صبا هفته پيش برابر استقلال تن به شکست داد. پيکان پس از باختي که در مصاف با ذوب تجربه کرد فردا با سياه‌جامگان روبه‌رو مي‌شود به اين اميد که با کسب بيشترين امتياز در جدول صعود کند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن