تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819518401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسپانسرینگ حرفه ای نصیب تیم ملی می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اسپانسرینگ حرفه ای نصیب تیم ملی می شود؟
در حال حاضر پیشنهاد معتبرترین برند پوشاک فوتبال مقابل مسوولان فدراسیون فوتبال است. شرایطی که حتما متاثر از مسائل سیاسی ، مذاکرات و مبادلات فرهنگی و شرایط اقتصادی ایران خواهد بود. تیم ملی در این شرایط نمایش خیره کننده ای داشته و این مزید برعلت شده که آدیداس رو به روی مسوولان فوتبال ایران بنشیند
عصرایران ؛ مهدی نیکپندار - فدارسیون فوتبال ایران در آستانه امضای قرارداد با شرکت تولید لباس آدیداس است. آدیداس شرکت طرف قرارداد فیفا که یکی از هم پیمانان این موسسه بین المللی به حساب می آید. شرکتی که امضای قراردادش با ایران ، تیم ملی را وارد نبرد بین المللی پوشاک ورزشی در فوتبال می کند. 


نبردی که از چندین سال قبل میان نایک و آدیداس آغاز شده است. آدیداس به عنوان شریک فیفا توانسته قراردادهای بلند مدت را در سال های اخیر با فیفا امضا کند و همیشه دست بالا را در این تجارت داشته باشد اما نایک سراغ کنفدراسیون ها رفته و مثلا با AFC قرارداد امضا کرده است. این نبرد در پوشاک تیم ها هم دیده می شود و در نزدیکی مسابقات جام جهانی می توانید تلاش دوکمپانی را برای امضای قرارداد با تیم های مختلف ببینید .


در اصل نبرداصلی نایک و آدیداس پیش از جام جهانی آغاز می شود. جایی که هر دو برند برای مسابقات لشکرکشی می کنند. آدیداس سراغ تعدد تیم ها می رود برای اینکه نبرد را ییروز باشد و نایک سراغ تیم های ویژه تر می رود.


 آنها پیشنهادهای مالی سنگین می دهند و پیراهن تیم های ملی مختلف را صاحب می شوند.  پیشنهادهایی که اصولا و عموما به ایران نمی رسد. بازار ایران به خاطر قواعد عجیب و غریب اش بازار درجه خوبی برای هیچ کدام از برند ها به حساب نمی آید. عدم رعایت حق کپی رایت در ایران و مشکلات گمرگی و قوانین محمدو کننده مالی از مسائلی است که جذابیت بازار ایران را برای شرکت های مختلف از میان می برد.


با این همه و پیش از رسیدن به مسابقات جام جهانی تیم ملی ایران به شرایطی رسیده است که  کمپانی آدیداس را وسوسه کرده در نبرد تیم های ملی ، سراغ ایران بیاید. جایگاه ایران در رده بندی جدول مسابقات و البته نتایج تیم ملی ایران در سال اخیر در کنار نمایش بدون شکست آن در مسابقات مقدماتی جام جهانی همه و همه سبب شده که آدیداس پای مذاکره با فدراسیون فوتبال بنشیند. 


روز جمعه جلسه ای در فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد. جلسه ای که درآن نمایندگان آدیداس رو به روی نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران نشستند. 


از محورهای مذاکرات و بندهای قرارداد هنوز چیزی منتشر نشده است اما طبق آنچه فدراسیون فوتبال اعلام کرده است جلسه ای در آلمان برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال در مورد امضای قرارداد با آدیداس و به صورت متقابل تصمیم گرفته خواهدشد.


این اولین فرصت برای تیم ملی ایران است که به بازارهای جهانی و درجه یک خودش را تحمیل کند. پیش از این و در جریان جام جهانی 1998 شرایطی بوجودآمد که تیم ملی ایران پوما پوشید و بعد از آن در 2006 هم تیم ملی ایران با برند پوما در مسابقات حاضر بود. 


برندی که هرچند درجه یک به حساب می آمد اما از نظر برندینگ قابل قیاس با آدیداس نبود. اما در حال حاضر پیشنهاد معتبرترین برند پوشاک فوتبال مقابل مسوولان فدراسیون فوتبال است. 


شرایطی که حتما متاثر از مسائل سیاسی ، مذاکرات و مبادلات فرهنگی و شرایط اقتصادی ایران خواهد بود. تیم ملی در این شرایط نمایش خیره کننده ای داشته و این مزید برعلت شده که آدیداس رو به روی مسوولان فوتبال ایران بنشیند باید دید این نشست آلمان به قرارداد منجر خواهد شد یا نه . مسوولان فدراسیون فوتبال به امضای قرارداد بسیار امیدوار هستند. 




تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 07 December 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن