تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817666979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جای اندک سرخابی‌ها در میان بهترین‌های فصل


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ایران ورزشی: نکته جالب در فهرست تازه منتشر شده موفق‌ترین و ارزشمندترین بازیکنان امسال لیگ برتر فوتبال کشور این است که بازیکنان دو تیم پرطرفدار پایتخت سهم چندانی در فهرست مذکور ندارند و رده‌های نخست و رتبه‌های ارشد به جز یکی، دو مورد به تیم‌های غیرتهرانی رسیده است.
 

به واقع در میان 16 نفر اول فهرست فقط یک استقلالی (کاوه رضایی) و یک پرسپولیسی (مهدی طارمی) مشاهده می‌شوند و فولاد که فصل جاری را بسیار بد شروع کرد و سپس تا رده ششم جدول بالا آمد دو سهم را با ساسان انصاری و عبدا... ناصری به خود اختصاص داده است.
 

برای تیم‌های شهرستانی رتبه های ارشد دیگری همچون رده‌های دوم تا چهارم به ثبت رسیده که محمد ایرانپوریان از تراکتورسازی، مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن و رحیم زهیوی از استقلال خوزستان افراد حائز این سمت‌ها هستند و فقط ساسان انصاری با صدرنشین شدن در فهرست، بالای دست آنها نشسته است.
 

مبنای تنظیم این جدول صدور پاس‌های گل برای یاران و گرفتن ضربات پنالتی و البته گلزنی بوده است و صرفنظر از اینکه آیا این روش کاملی برای برآورد بهترین‌ها هست یا خیر، این مساله خودنمایی می‌کند که پرسپولیس و استقلال سهم لازم را در این امور ندارند و هر گونه که به ساز و کارهای این گزینش نگاه کنیم، تصور سرخابی‌ها در این زمینه‌ها غیرقابل انکار است.
 

حتی اگر این دفاعیه وجود داشته باشد که استقلال و پرسپولیس بیشتر به کار تیمی بها داده و فروغ‌های فردی را در این ارتباط فدا کرده‌اند، فقر مهارت‌های تهاجمی نزد بازیکنان دو تیم اسباب نگرانی می‌شود بخصوص که امسال هر دو در لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر خواهند بود.
 

مبنا قرار دادن فاکتورهایی که نام بردیم سبب شده بازیکنان دارای قابلیت‌های دفاعی در این فهرست فراموش شوند یا در پایین‌ترین رده‌ها قرار گیرند. نادیده گرفتن سیدجلال حسینی قدرتمندترین عنصر دفاعی پرسپولیس و یکی از بهترین‌های لیگ شانزدهم که به سبب عدم گلزنی‌های پرتعداد وی و صادر نشدن پاس‌های گل از جانب وی است، از معایب آشکار فهرست ارزشمندترین بازیکنان لیگ امسال است و فقط در رده‌های پایین‌تر این لیست به اسامی جابر انصاری از استقلال و وحید امیری از پرسپولیس برخورد می‌کنیم ولی هیچ خبری از اسامی محمد انصاری و حسین ماهینی نیست چون بسیار کم گل زده‌اند و چندان پاس گل هم صادر نکرده‌اند و به این ترتیب تشکیل بهترین خط دفاع فصل که در 12 بازی تنها 3 گل خورده و در سطح جهان هم کم نظیر جلوه کرده،‌از منظرها دور مانده زیرا در تنظیم لیست غیررسمی بهترین‌ها بیشتر رویکردهای تهاجمی گرامی و ارجح شمرده شده است.
البته این نقصان و وجود ایرادات آشکار در میان عوامل موثر در تنظیم فهرست نیز حضور سرخابی‌ها را در امور تهاجمی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر توجیه نمی‌کند.



۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن