تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816896551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت و پرسپولیس؛ رکوردداران لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش‌سه: هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر به اتمام رسید و اکنون در آستانه برگزاری هفته سیزدهم مسابقات قرار داریم. در طول 12 هفته گذشته نتایج کسب شده منجر به صدرنشینی پرسپولیس و قعر نشینی ماشین سازی شده است. جدا از این مسائل دیدارهای برگزار شده را می توان از دریچه ای دیگر هم نگریست که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

نفت تهران قدرتمندترین تیم در خانه

تیم نفت تهران پس از کش و قوس های فراوان در نهایت در لیگ برتر ماندنی شد و با علی دایی کار خود را شروع کرد. قرمز پوشان نفت تهران در طول 12 هفته طی شده 6 دیدار خانگی را پشت سر گذاشته اند و موفق به کسب 15 امتیاز از دیدارهای خانگی خود شده اند. تنها شکست این تیم در خانه و در هفته دوم مقابل سپاهان با یک ضربه پنالتی رقم خورد. اما هر چقدر تیم نفت تهران در خانه بی نقص کار کرده، در دیدارهایی خارج از خانه عملکرد خوبی نداشته و تنها موفق به کسب 2 امتیاز از 6 دیدار خارج از خانه با کسب 2 تساوی و قبول 4 شکست شده است.  با توجه به اینکه تیم نفت تهران از جمله تیم هایی به شمار می رود که از حمایت هواداران محروم می باشد، نتیجه گرفتن این تیم در خانه و عدم نتیجه گیری خارج از خانه از نکات جالب توجه لیگ شانزدهم به حساب می آید. این موضوع نشان می دهد که تیم علی دایی در دیدارهای خارج از خانه به شدت تحت تاثیر جو حاکم بر ورزشگاه ها و هواداران تیم ها قرار می‌گیرد.

در رده بعدی بهترین عملکرد تیم ها در دیدارهای خارج از خانه همانطور که از جدول رده بندی بر می‌آید به ترتیب تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی قرار دارند. تیم پرسپولیس با کسب 4 پیروزی و 2 تساوی و کسب 14 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این تیم تراکتورسازی تبریز با کسب سه پیروزی و 4 تساوی حضور دارد. نتایجی که جمع آروری 13 امتیاز را برای قرمزپوشان تبریزی در پی داشته است.

ماشین سازی ضعیف‌ترین تیم  در خانه

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که پس از شکست برابر پرسپولیس با استعفای رسول خطیبی هنوز برای انتخاب سرمربی بعدی به نتیجه گیری نرسیده است، بدترین عملکرد را در دیدارهای خانگی ثبت کرده است. ماشین سازی همراه با رسول خطیبی از 5 دیدار خانگی تنها موفق به کسب یک تساوی شده است و با 1 امتیاز عملکرد دور از انتظاری را پشت سر گذاشته است. پس از این تیم هم شاگردان حسین فرکی قرار دارند که از 6 دیدار خانگی تنها موفق به کسب 4 تساوی شده‌اند و با قبول 2 شکست   4 امتیاز، در رتبه دوم بدترین عملکرد خانگی قرار دارند.

تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان هم با کسب 6 امتیاز از دیدارهای خانگی در رتبه‌ی سوم قرار دارند. البته شایان ذکر است که تعداد بازی های تیم ها از 5 تا 7 بازی در نوسان می باشد و یکسان نیست.

بررسی عملکرد تیم‌ ‌ها در دیدارهای خارج از خانه

پرسپولیس هم‌چنان بهترین؛

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته داوزدهم 6 دیدار خارج از خانه را برگزار کرده و از این 6 دیدار موفق به کسب 3 پیروزی و 3 تساوی شده است. نتایجی که 12 امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورده است.

پرسپولیس به همراه تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد تبریز تنها تیم هایی که هنوز در دیدارهای خارج از خانه شکستی را در کارنامه ندارند. پس از تیم پرسپولیس شاگردان امیرقلعه‌نویی قرار دارند که از 5 دیدار خارج از خانه صاحب 3 پیروزی و 2 تساوی شده اند. رتبه‌ی سوم به طور همزمان به استقلال و ذوب آهن تعلق دارد که از 6 دیدار دور از خانه صاحب 2 پیروزی، تساوی و یک شکست شده اند و با 9 امتیاز از این حیث در رتبه سوم قرار دارند.

نفت و ماشین بدترین عملکرد خارج از خانه

نکته جالب جدول ضعیف ترین عملکرد تیم های حاضر در لیگ شانزدهم به تیم نفت تهران اختصاص دارد؛ همانطور که گفته شد شاگردان علی دایی با کسب 5 پیروزی از 6 دیدار خانگی بهترین عملکرد خانگی را دارند ولی عملکرد متناقض در خانه حریفان سبب شده تا این تیم از جایگاه سومی جدول بالاتر نرود. تیم نفت تهران از 6 دیدار خارج از خانه صاحب 4 امتیاز شده که نمی تواند کارنامه قابل قبولی برای این تیم باشد.

رسول خطیبی و شاگردان مدعی قعرنشینی

با نگاهی با عملکرد تیم ها در خارج از خانه باز هم شاگردان رسول خطیبی با کسب 4 امتیاز و هم رده با نفت تهران قرار دارند. البته عملکرد این تیم نسبت به دیدار های خانگی بهتر بوده و آن‌ها 2 امتیاز بیشتر نسبت به دیدارهای خانگی کسب کرده اند.

با تمام این تفاسیر هنوز لیگ شانزدهم به نیم فصل نرسیده و این اعداد و ارقام می تواند در ادامه دستخوش تغییر و تحولات بسیاری قرار گیرد.




۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن