تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور آملی لاریجانی برای رسیدگی به پرونده های برادرانش/محکومیت بدوی یک معاون روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:حامیان ولایت:
دستور آملی لاریجانی برای رسیدگی به پرونده های برادرانش/محکومیت بدوی یک معاون روحانی

محسنی اژه ای گفت:برادر رییس قوه قضاییه مورد سوال بود.رییس قوه دستور داد هیچ ملاحظه ای درباره برادر من نکنید.دستور داد درباره برادر دیگرش که مسایلی براساس گفته های آقای احمدی نژاد و مرتضوی مطرح بود بررسی کنید و اگر جرمی اتفاق افتاده ملاحظه نکنید.
حجت الاسلام محسنی اژه ای ضمن گرامیداشت روز دانشجو و شهدای دانشگاه ها در همه عرصه ها اظهار کرد: ما در برخی مقاطع تاریخ شاهد اتفاقاتی هستیم که زنده نگاه داشتن آن مقطع، موضوعیت پیدا می کند. یکی از آن مقطع ها، روز 16 آذر سال 32 است.
وی با اشاره به خصوصیات نهضت دانشجویی گفت: بسیاری از دانشجویان ما در قبل و بعد از انقلاب به شهادت رسیدند اما چرا 16 آذر را زنده نگه می داریم و احترام خاص قائل هستیم. 16 آذر مبارزه با نفوذ و سلطه بیگانه و هر نوع ظلم داخلی و خارجی و خواستن عدالت بود. ضرورت مبارزه با ظلم و ظالم در همه مقاطع تاریخی وجود دارد و باید وجود داشته باشد. مبارزه با سلطه و نفوذ استکبار و بیگانه چیزی نیست که فقط در یک مقطع خوب باشد. عدالتخواهی و عدالت گستری چیزی نیست که در یک مقطع مفید و در یک مقطع غیر مفید باشد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز دانشجوی دانش پژوه، بصیر و شجاع و انقلابی و خستگی ناپذیر ماست که می تواند بسیاری از کژی ها را راست کند. امروز دانشجوی بصیر است که می تواند از بسیاری از مفاسد و مظالم و رذائل انسانی جلوگیری کند. ما از دانشجوی عزیزمان غیر از این توقع نداریم که بگوید، بنویسد و بایستد و فریاد بزند.
محسنی اژه ای با بیان اینکه امروز وقتم را آزاد کردم تا به سوالات شما پاسخ بدهم خاطرنشان کرد: امروز دشمن ما روی دو چیز فوق العاده سرمایه گذاری می کند؛ نخست نفوذ در جهت تاثیر بر تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران و دوم تخریب روحیه مردم به ویژه جوانان. امروز تلاش دارند که هم جنایت های شیطان بزرگ را در ذهن ما به فراموشی بسپارند و حساسیت ما را نسبت به جنایت های آمریکا کم کنند.
سخنگوی قوه قضاییه درباره حساب های قوه ...
[ مشاهده متن کامل دستور آملی لاریجانی برای رسیدگی به پرونده های برادرانش/محکومیت بدوی یک معاون روحانی در پایگاه خبری حامیان ولایت ]اخبار پیشنهادی:




دستور آملی لاریجانی برای رسیدگی به پرونده های برادرانش/محکومیت بدوی یک معاون روحانی






سه شنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حامیان ولایت]
[مشاهده در: www.ehavadar.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن