تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817078790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معینی: من باشم، با هوادار بی حجاب عکس نمیگیرم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: مسعود معینی در خصوص شرایط استقلال قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط استقلال خوب است چون برد خوبی را مقابل صبا کسب کرد و از لحاظ روحی روانی قبل از این دیدار خیلی به نفع تیم شد. تراکتورسازی تیم پرمهره ای است و از بازیکنان خوبی برخوردار است اما استقلال هم نشان داده در بازی های بزرگ نتایج خوبی کسب می کند.

وی افزود: بازی استقلال حساس است اما این تیم به شرایط خوبش برگشته است. من احساس می کنم این تیم به هماهنگی خوبی رسیده است، در مقابل صبای قم بسیار جنگنده و با انگیزه ظاهر شدیم و تفاهم خوبی بین بازیکنان، کادر فنی و هیات مدیره رسیده است. اینها همه نکات مثبت برای بازی روز جمعه است. فکر نمی کنم اتفاقات زمان حضور مظلومی در بازی با تراکتورسازی بیفتد و ما شاهد یک بازی هیجان انگیز خواهیم بود.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه بازیکنان استقلال از وی بابت امضا نکردن چک بابت دریافت مطالبات خود ناراحت هستند تصریح کرد: بعد از فوت منصورخان امضای دوم چک ها به من محول شد. در جلسه هیات مدیره تصویب کرده بودیم که تمام امضاها باید مصوبه داشته باشد. آن چک ها را من آن لحظه امضا نکردم و بعد بهباشگاه رفتم و به من توضیح داده شد که در موردش مصوبه هیات مدیره نداشت. به همین آنها را امضا نکردم. البته از این پس دیگر چنین مساله ای به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: قرار است از این به بعد وقتی آقای افتخاری امضای اول را زد به دلیل اعتماد هیات مدیره به ایشان بنده امضای دوم را در زیر برگه ها و چک ها انجام بدهم. البته این را هم بگویم من نمی دانستم که اگر قرار بود این چک ها را امضا نکنم پول از حساب باشگاه برداشته خواهد شد. اگر من اطلاع داشتم قرار است چنین اتفاقی بیافتد حاضر بودم درسم را هم در دانشگاه رها کنم و سریعا این چکها را امضا کنم.

معینی در خصوص این که گفته می شود رحمتی در آستانه بازی مقابل تراکتورسازی محروم خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد و مشکلی برای رحمتی پیش نیاید. فکر می کنم با حسن نیت این مساله رفع می شود. مسئول کمیته اخلاق دیشب در یک برنامه تلویزیونی خیلی خوب این مساله را توضیح داد و پیش بینی ام این است که اتفاقی برای رحمتی نخواهد افتاد.

وی درباره اینکه مدتی است هیات مدیره استقلال مصوباتش از درجه اعتبار ساقط است، بیان داشت: فکر می کنم وزیر محترم ورزش این مساله را پیگیری خواهد کرد و به زودی نفر پنجم را مشخص خواهد کرد.

معینی درباره حرکتی اعتصاب بازیکنان تیم جوانان استقلال تصریح کرد: مسائل تیم بزرگسال استقلال آنقدر زیاد شده که ما کمتر فرصت رسیدگی به تیم آکادمی را داشته باشیم اما قطعا برای سال بعد برنامه ریزی خواهیم کرد که آکادمی در آینده شکل خوبی به خود بگیرد و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. فکر می کنم مربیان تیم های پایه ای ما باید کمی صبر بیشتری داشته باشند. تلاش می کنیم که این مسائل را رفع کنیم البته این را هم بگویم زمینی که در اختیار ماست هنوز کیفیت لازم را ندارد. فعلا فقط برای نگهداری آن هزینه می کنیم. اگر ورزشگاه امام رضا آماده شود خیلی از مشکلات ما حل می شود.

معینی درباره اینکه سرانجام شکایت نجف نژاد از وی به کجا انجامید اذعان داشت: آن مسائل در حال برطرف شدن است. فکر می کنم یک سوء تفاهم بین ما به وجود آمد، من به دادگاه مراجعه کرده و مطالبی را ارائه نمودم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه بازیکنان استقلال به خاطر عکس گرفتن با یک خانم هوادار در آستانه محرومیت هستند، اظهار داشت: نظر شخصی من این است که در این زمینه خود ورزشکاران باید رعایت کنند و ما باید این را بدانیم باید مراقب باشیم و وارد حاشیه نشویم. خیلی ها هستند که دوست دارند با چهره های معروف عکس بگیرند. من خودم به هیچ وجه حاضر نیستم با کسی که بی حجاب است عکس بگیرم.

وی درباره اختلاف بین زمانی و افتخاری بیان داشت: هیچ اختلافی بین آنها نیست، البته اختلاف نظر هست اما اختلاف نه. اگر در هیات مدیره ای اختلاف نظر وجود نداشته باشد آن هیات مدیره نمی تواند حرکت بکند. باید بین آنها اختلاف نظر وجود داشته باشد تا با بیان آن به یک جمع بندی خوب برسند.




۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن