تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815140864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدیری ابیانه: دولت نمی خواهد یارانه پولدارها قطع شود!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: محمدحسن قدیری ابیانه ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه امین فولادشهر اظهار کرد: ضروری است تا دانشجویان روحیه مطالبه گری خود را تقویت کنند.
وی افزود: دانشگاهیان جایگاه ویژه ای در کشورمان دارند و چنین افراد شاخصی باید در حل مشکلات و چالش های اساسی کشور ورود پیدا کنند و نسبت به این مشکلات بی تفاوت نباشند.
سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیکتقویت روحیه خودباوری را یکی از ملزومات پیشرفت جوانان در کشور دانست و یادآور شد: دانشجویان باید به گونه ای به کسب علم و مهارت بپردازند که در آینده هم برای خود و هم برای جوانانی که به هر دلیلی بیکار هستند، بتوانند ایجاد اشتغال کنند.
وی با توجه به مشکلات اقتصادی در کشورتأکید کرد: زمانی که کشور در شرایط نامساعد اقتصادی به سر می برد، سر برآوردن فیش های حقوقی نجومی از دل کشور جای بسی تامل دارد.
این تحلیل گر مسائل سیاسی بابیان این مطلب که چرا برخی از دولت مردان صاحبان فیش های نجومی را سرمایه نظام می دانند، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشورمان بجای بیان مباحث حاشیه ای به ریشه کنی چنین مقوله هایی بپردازند چراکه در غیر این صورت شاهد این خواهیم بود که مفسدان اقتصادی هم فردای دیگر زیرخاکی های باستانی ایران و واجب الاحترام لقب خواهند گرفت.
وی در ادامه با بیان این که دولت به قطع یارانه افراد ثروتمند تمایلی ندارد، اظهار کرد: دولت باید به جای پرداختن یارانه به افراد ثروتمند برای کارهایی نظیر اشتغال زایی زمان بگذارد.
قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه سیستم آموزشی کشور باید در جهت کارآفرینی اصلاح شود، یادآور شد: متأسفانه آموزش و پرورش و دانشگاه های ما افراد کارآفرین و افراد دارای مهارت زندگی تربیت نمی کند به همین ...
[ مشاهده متن کامل قدیری ابیانه: دولت نمی خواهد یارانه پولدارها قطع شود! در تابناک ]اخبار پیشنهادی:





دوشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnakesfahan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن