تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803906839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییرات احتمالی پرسپولیس برابر پدیده


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تغییرات احتمالی پرسپولیس برابر پدیده
سرمربی کروات پرسپولیس که در دیدار برابر ماشین سازی، با نیمکت نشین کردن علی علیپور، ولادیمیر پریمیوف را به ترکیب اصلی راه داده بود، از این تغییر هم رضایت ندارد.
به گزارش نامه نیوز ، پرسپولیسی ها همچنان در گل زنی و استفاده از فرصت ها دچار مشکل هستند و حضور ولادیمیر پریمیوف نیز در کنار مهدی طارمی نتوانست زوج مدنظر برانکو ایوانکوویچ را شکل دهد و رضایت او را به همراه داشته باشد. بر همین اساس او بار دیگر در دیدار برابر پدیده قصد تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش را دارد و چند جابجایی را در شکل بازی تیمش به وجود خواهد آورد.
 
بوژیدار همچنان قابل اعتماد
 
دروازه بان کروات سرخپوشان در سه دیدار اخیر این تیم نشان داد که تعاریف از او در خصوص تمریناتش بی دلیل نبوده است و اکنون رقیبی سرسخت برای بیرانوند محسوب می شود. او در سه دیدار اخیر چند فرصت حریف را ناکام گذاشت و توانسته 270 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه اش را در کارنامه ثبت کند. او که به خوبی توانسته در غیاب بیرانوند نظر کادرفنی و دیگر بازیکنان را به خود جلب کند در این بازی نیز درون دروازه قرار خواهد گرفت و اینبار باید مراقب یونس شاکری، معین عباسیان و محسن یوسفی در ترکیب تیم رقیب باشد.
 
خط دفاعی به حالت سابق و بدون رضاییان
 
رامین رضاییان علیرغم عملکرد مناسب در خط دفاعی و ارسال پاس گل سه امتیازی در دیدار برابر ماشین سازی بار دیگر از فاز دفاعی خارج خواهد شد تا حسین ماهینی به جایگاه خود در سمت راست دفاعی بازگردد. بازگشت محمد انصاری در قلب دفاعی و در کنار سیدجلال حسینی و حضور محسن ربیع خواه در سمت چپ دفاعی این تیم را به شکل دیدارهای قبلی اش باز خواهند گرداند.
محسن ربیع خواه، سیدجلال حسینی، محمد انصاری و حسین ماهینی چهار بازیکنی هستند که در یازده دیدار قبلی برای سرخپوشان به میدان رفتند و هارمونی خوبی در این فاز تشکیل داده اند و با اتمام محرومیت یک جلسه ای انصاری، سرمربی کروات بار دیگر خواهان حضور آنها در این پست شده است.
 
رضاییان در کنار سه تفنگدار
 
رامین رضاییان احتمالا با توجه به درخششی که در دو دیدار اخیر سرخپوشان داشته در این بازی نیز به عنوان بازیکن فیکس برای این تیم به میدان خواهد رفت و البته در نقش وینگر راست و جانشین فرشاد احمدزاده.
رضاییان که در دیدارهای اخیر سرخپوشان نیز به عنوان بازیکن تعویضی با حضور در زمین به عنوان وینگر راست به میدان می رفت در این بازی نیز احتمالا در پست جدید و با آزادی عمل بیشتر برای شرکت در حملات حضور خواهد یافت. بر اساس این تغییر احتمالی فرشاد احمدزاده مطابق دیدار دربی به سمت چپ خواهد رفت تا در نقش وینگر سمت مقابل برای سرخپوشان انجام وظیفه کند. کمال کامیابی نیا و محسن مسلمان نیز به عنوان مهره های غیرقابل عبور سرخپوشان دیگر نفرات خط میانی سرخپوشان را تشکیل خواهند داد تا رضاییان در کنار سه تفنگدار این تیم تجربه جدیدی را پشت سر بگذارد.
 
وحید اینبار زوج طارمی
 
مهدی طارمی به عنوان آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و آقای گل این فصل این تیم بار دیگر به عنوان مهاجم اصلی به میدان خواهد رفت و اینبار وحید امیری را در کنار خود خواهد دید. جالب اینکه گلزنی های طارمی نیز در زمانی بوده که این وینگر ملی پوش در کنارش به عنوان زوج به میدان رفته است. وحید امیری که در دیدار قبلی این تیم برابر ماشین سازی به عنوان وینگر چپ با اضافه شدن به باکس محوطه جریمه موفق شد تک گل سه امتیازی این تیم را به ثمر برساند اینبار به عنوان یکی از مهاجمان سرخپوش فعالیت خواهد داشت و باید دید قادر خواهد بود روند گلزنی هایش را حفظ کند یا خیر. مهدی طارمی نیز که اکنون 180 دقیقه ناکامی در باز کردن دروازه حریفان – پیکان و ماشین سازی- برای جا نماندن از غافله گلزنان لیگ برتر به دنبال این است تا مقابل پدیده بار دیگر به فرم ایده آل خود بازگردد و گلزن این تیم لقب گیرد.
 
پدیده و پرسپولیس روز جمعه 19 آذر و از ساعت 14:10 دقیقه در استادیوم ثامن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



منبع: ورزش سه


۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن