تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820819810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت ایران برای ساخت و راه اندازی منطقه آزاد مغری در ارمنستان


واضح آرشیو وب فارسی:شاتانیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با آشوت مانوکیان وزیر زیر ساخت انرژی و منابع طبیعی ارمنستان از مشارکت و تمایل ایران برای ساخت و راه اندازی منطقه آزاد مغری در این کشور خبر داد.
به گزارش شاتا، محمد رضا نعمت زاده در این نشست گفت: با توجه به تجارب ایران در زمینه راه اندازی و ایجاد مناطق آزاد ،آمادگی کامل داریم تا این تجربیات را برای ایجاد زیر ساخت ها و سایر زمینه ها در اختیار کشور دوست و همسایه ارمنستان قرار دهیم.
وی با بیان اینکه ایجاد این منطقه آزاد به بهبود و ارتقای مناسبات تجاری 2 کشور کمک خواهد کرد افزود: ایران و ارمنستان ظرفیت های بالقوه ای برای توسعه روابط اقتصادی و صنعتی دارند وباید سطح مبادلات 2 کشور ارتقا یابد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت به علاقمندی بخش های خصوصی 2 کشور برای تقویت روابط تجاری و اقتصادی اشاره و تصریح کرد: باید با رفع موانع بانکی و بیمه ای پیش روی بخش خصوصی از توانمندی و تمایل بخاین بخش برای گسترش سطح مناسبات تجاری بهره ببریم.
محمد رضا نعمت زاده از علاقمند سیستم بانکی و صندوق ضمانت صادرات ایران برای رفع موانع تجاری 2 کشور خبر داد و گفت: برگزاری نشست های مشترک در قالب کمیسیون و سفر مقامات می تواند عامل موثری برای شناسایی مشکلات و موانع و برنامه ریزی برای ایجاد زمینه مناسب همکاری های تجاری ، صنعتی و معدنی باشد.
وی هم چنین به توانمندی شرکت های خدمات فنی و مهندسی ایرانی برای مشارکت در ساخت طرح های زیر بنایی صنعتی و تجاری ارمنستان اشاره کرد و افزود: در زمینه اکتشاف و بهره برداری معدنی به ویژه مس، سنگ آهن و طلا و ساخت طرح های تولیدی فولاد نیز توانایی فنی ومهندسی خود را در اختیار ارمنستان قرار خواهیم داد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ایران تمایل دارد تا با اتحادیه اوراسیا توافق نامه تجارت ترجیحی امضا کند گفت: با توجه به عضویت ارمنستان در این اتحادیه ، انتظار داریم تا از ...
[ مشاهده متن کامل مشارکت ایران برای ساخت و راه اندازی منطقه آزاد مغری در ارمنستان در شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران ]اخبار پیشنهادی:





دوشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شاتانیوز]
[مشاهده در: www.shatanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن