تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815012463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانور نمادین زلزله در مدارس شهر و روستاهای شهرستان خمین اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
مانور نمادین زلزله در مدارس شهر و روستاهای شهرستان خمین اجرا شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین ، علی بیات صبح امروز در حاشیه برگزاری این مانور اظهار داشت: دانش آموزان، چه در محیط مدرسه و چه در محیط خانه از جمله گروه های جامعه هستند که همواره در معرض خطرات ناشی از زلزله قرار دارند.
وی افزود: در این بین آموزش و مانورهای مداوم و مستمر برای آمادگی این عزیزان در برابر زلزله به عنوان حلقه گم شده در چرخه مدیریت بحران زلزله در مدارس امری ضروری است.
معاون آموزش، پرورش و تربیت بدنی آموزش و پرورش خمین تصریح کرد: با آموزش و برگزاری مانورهای هدفمند برای دانش آموزان به منظور مقابله با بحران ، امداد رسانی و پیشگیری از زلزله، آنها را می توان در محیط مدرسه و خانه برای مقابله در برابر زلزله آماده کرد.
بیات بیان کرد: مهم ترین گام در مدیریت بحران زلزله در مدارس، آموزش« حتی اجباری» در راستای بالا بردن دانش و آگاهی عمومی دانش آموزان است و شبیه سازی صحنه زلزله های گذشته و انجام تمرینات و مانورهای دوره ای و مداوم برای دانش آموزان و ارزیابی نتایج حاصله از آن در آموزش به ویژه زلزله بسیار مفید و اثرگذار است بنابراین آموزش باید هدفمند و مداوم باشد.
وی ادامه داد: آموزش در برابر زلزله فرایندی است که در آن انتقال معلومات، نگرش ها و مهارت های زلزله از فرد یا گروهی به فرد یا گروه دیگر برای ایجاد تغییرات در ساختار آنها انجام می شود، به شیوه ای که سطح دانش، آگاهی و مهارت های فنی و حرفه ای در برابر زلزله را ارتقا داده و رفتار مناسب را در آنها ایجاد می کند تا آماده انجام وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در هنگام زلزله، قبل و یا بعد از آن شوند.
معاون آموزش، پرورش و تربیت بدنی آموزش پرورش خمین عنوان کرد: همان ...
[ مشاهده متن کامل مانور نمادین زلزله در مدارس شهر و روستاهای شهرستان خمین اجرا شد در خبرگزاری تسنیم ]اخبار پیشنهادی:




مانور نمادین زلزله در مدارس شهر و روستاهای شهرستان خمین اجرا شد






دوشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tn.ai]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن