تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814224665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام 20 مبلغ به مدارس رباط کریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: کانون خبرنگاران نبأ: به همت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم و با همکاری آموزش و پرورش، جهت امر تبلیغ و اشاعه آموزه های ناب دین مبین اسلام تعداد 20 مبلغ به مدارس این شهرستان اعزام شدند.
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا ، نبأ ، منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، گفت: از آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد 20 نفر از مبلغان دینی به آموزش و پرورش این شهرستان جهت امر تبلیغ در مدارس معرفی و اعزام شدند.
وی افزود: در راستای اشاعه آموزه های ناب دین مبین اسلام در بین دانش آموزان و آشنایی آنان با فریضه نماز و احکام مربوطه، مبلغان فعال این شهرستان، جهت اقامه نماز در مدارس اعزام شدند.
این مسئول ادامه داد: مبلغان اعزامی با حضور در مدارس متوسطه در کلاس های درسی و تبلیغ چهره به چهره، دانش آموزان را با مباحث دینی و اجتماعی آشنا می کنند و پیرامون مشکلات دانش آموزان، آسیب های اجتماعی، پرسش و پاسخ و تقویت فضای معنوی آنان در خصوص مسائل گوناگون سخنرانی می کنند.
جلیلی عنوان کرد: دارا بودن سابقه تبلیغی، ثبت نام در سامانه سجام، تکمیل بودن پرونده و داشتن مدرک تحصیلی سطح یک حوزه علمیه از جمله شرایط اعزام به مدارس است.
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم، تصریح کرد: این اعزام با هماهنگی آموزش و پرورش، به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش آموزان از بین طلاب و روحانیون توانمند انجام شده است.
[ مشاهده متن کامل اعزام 20 مبلغ به مدارس رباط کریم در خبرگزاری قرآنی ایران ]اخبار پیشنهادی:





دوشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن