تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816600948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدی: هرگز از نایب‌قهرمانی جهان راضی نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شهروند: تیم کشتی آزاد بیمه رازی بعد از دو‌سال قهرمانی در جام باشگاههای جهان امسال به نایب قهرمانی رضایت داد. آنچه نایب قهرمانی این تیم را جنجالی کرده اتفاقات روز فینال و کشتی‌های ضعیف کشتی‌گیران بیمه رازی باعث شد شبهه کم‌کاری آنها مطرح شود که غلامرضا محمدی، سرمربی این تیم این شایعه را رد می‌کند و از اشتباهات کشتی‌گیران تیمش ایراد می‌گیرد. او اعتقاد دارد اشتباهات شاگردانش عمدی نبوده و آنها فقط نتوانستند در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند. 

  از مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های جهان بگویید. چرا بیمه رازی بعد از دو‌سال قهرمانی به نایب قهرمانی رضایت داد؟
 

سطح مسابقات بسیار بالا بود و ترکیب تیمها از نظر کیفی و کمی پیشرفت کرده بود. نسبت به دو‌سال قبل مسابقات دشوارتر بودند و اگر ما کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم با قهرمانی به ایران برگردیم اما اشتباهات عجیب کشتی‌گیران در روز فینال باعث شد به نایب قهرمانی بسنده کنیم. متاسفانه کشتی‌گیران ما در برخی از صحنه‌ها غفلت کردند و انتظارات را برآورده نکردند. البته ما حریفان سرسختی داشتیم که اصلاً دست و پا بسته نبودند با این حال تا فینال خوب پیش رفتیم و اگر بچه‌ها مرتکب آن اشتباهات عجیب نمی‌شدند قهرمان می‌شدیم. خودم هم از نایب قهرمانی راضی نیستم و امیدوارم در‌سال آینده باز هم قهرمانی را به مردم هدیه کنیم.
 

  شائبه‌ای درباره کشتی‌گیران بیمه رازی وجود دارد که در روز فینال کم‌کاری کردند. این اتهام را  می‌پذیرید؟
 

در این‌که کشتی‌گیران من اشتباهات نابخشودنی در روز فینال داشتند هیچ شکی نیست. آنها با تمام وجود روی تشک حاضر نشدند و توانشان خیلی بیشتر از آنچه بود که نشان دادند. شرایط برای قهرمانی ما مهیا بود و بچه‌ها باید غیرتی‌تر کشتی می‌گرفتند اما نمی‌توانم قبول کنم که عمداً اشتباه کردند و بد بودند. در کل می‌توانستیم در روز فینال بهتر از این باشیم اما بچه‌ها در حد توان خود ظاهر نشدند. اشتباهات عجیب و غریبی مرتکب شدند که برای خودم هم قابل باور نبود. ضمن این‌که داوری هم در برخی از صحنه‌ها به ضرر ما قضاوت کرد و نگذاشت روند طبیعی یک مسابقه کشتی ادامه پیدا کند.البته ما برای حضور در این مسابقات فقط یک اردوی ٧ روزه داشتیم که خیلی کم بود و باید بیشتر در اردو حضور می‌داشتیم.
 

  قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان در دنیای کشتی عنوان ارزشمندی است؟
 

این مسابقات با پیشنهاد فدراسیون ایران برگزار شد و امسال سومین‌سال برگزاری آن بود. مطمئن باشید این جام در یکی دو‌سال آینده به اندازه جام‌جهانی اعتبار پیدا می‌کند چون بهترین‌های دنیا در آن شرکت می‌کنند. از‌سال آینده روسیه و جمهوری آذربایجان هم در این مسابقات حاضر می‌شوند و همین امر سطح کیفی جام باشگاه‌های جهان را بالاتر می‌برد. همین امسال اوکراین به‌عنوان میزبان مسابقات با توپ پر وارد شده بود. آنها دو کشتی‌گیر آمریکایی در ترکیب تیمشان داشتند ومی‌خواستند با استفاده از امتیاز میزبانی قهرمانی را از آن خود کنند.
 

  فدراسیون کشتی تاکنون از تیم شما حمایت کرده است؟
 

موضوع مهم برای ما این است که بتوانیم بیشتر ملی پوشان را در اختیار داشته باشیم. اگر ملی پوشان بیشتر در تیم‌های باشگاهی باشند آماده‌تر می‌شوند و وقتی به تیم‌ملی بروند لازم نیست سرمربی وقت زیادی را برای رساندن آنها به شرایط ایده آل تلف کند. خوشبختانه فدراسیون در سال‌های اخیر این حمایت را از بیمه رازی داشته است. حضور بیمه رازی برای کشتی ایران اتفاق خوبی بود که توسط اهالی دلسوز کشتی رقم خورد. برای اولین بار است که یک مجموعه خصوصی تیمی را در کشتی تشکیل می‌دهد و خوشبختانه این تیم امسال هم در آزاد و هم در فرنگی به قهرمانی رسید که یک رکورد محسوب می‌شود پس باید بیمه رازی از طرف اهالی کشتی حمایت شود.
 

  از اوضاع و احوال تیم‌ملی خبر دارید؟
 

خیلی در جریان وضع تیم‌ملی نیستم و فقط می‌دانم که بچه‌ها باید برای جام‌جهانی آماده شوند. این مسابقات می‌تواند به کشتی‌گیران تیم‌ملی کمک کند تا سرحال و قبراق شوند و به وضع ایده آل خود برگردند. برخی از بچه‌های تیم‌ملی از نظر بدنی عقب مانده‌اند و بعد از المپیک به حال خود رها شده‌اند به همین دلیل باید زودتر تمریناتشان را آغاز کنند و به آمادگی جسمانی مورد نظر برسند.



۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن