تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال های طلایی فوتبال ایران در راه است؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایران خبر:
سال های طلایی فوتبال ایران در راه است؟

تیم ملی ایران اگر درپایان ۲۰۱۷ مجوز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ را بگیرد . آن وقت دوسال رویایی و پس از سالیان رویایی انتظار فوتبال مان را می کشد. دوسال با درخششی باورنکردنی.
به گزارش ایران خبر ،  ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ سال های شکوفایی فوتبال ایران است ، سال هایی که تیم های ملی ایران می توانند خودنمایی کنند و بازیکنان ایرانی را در میان باشگاه های اروپایی به شهرت برسانند.
 سردار آزمون با گلی که به بایرن زد حسابی شهرت پیدا کرد. او که قبل از این در رادار نقل و انتقالات لیورپول بود با صحبت های یورگن کلوب از قرمزهای آنفیلد دور شد اما با گلی که به بایرن زد دوباره در دل هواداران لیورپول جا پیدا کرد و در نظرسنجی میرر اکثریت ۹۶ درصدی رای دهندگان به جذب او برای لیورپول رای دادند.
 این شرایط از بازگشت آرام ستاره های ایرانی به سطح اول فوتبال باشگاهی دنیا خبر می دهد اما آنچه ما پیش بینی می کنیم فراتر از درخشش یک لژیونر است.موضوع سرازیر شدن ایجنت های اروپایی به بازی های رده های مختلف تیم ملی ایران است. 
صداساز ایرانی
 سردار آزمون ، سعیدعزت الهی ، علی رضا جهانبخش و میلاد محمدی فعال ترین لژیونرهای اروپایی تیم ملی هستند .اگر گلزنی گوچی را هم در نظر بگیریم ایرانی ها در لیگ هایی که حضور دارند حسابی سروصدا کرده اند . بازیکنانی که با درخشش خود توجه تیم های هم رده را به فوتبال ایران جلب می کنند.
اصولا در نقل و انتقالات این یک رسم ساده است که وقتی یک بازیکن از یک کشور نمایش خوبی دارد توجه مسوولان باشگاه های مختلف را به سمت استعدادهای آن کشور جلب می کند. کما اینکه پیش از این وقتی یکی از بازیکنان ایران مانند دایی به بوندسلیگا رسید تا مدت ها رادار بوندسلیگا روی فوتبال ایران کار می کرد تا ستاره ای دیگر کشف کند و در همین مسیر ، باقری ، خداداد و بعدها هاشمیان و کریمی به بوندسلیگا رسیدند. 
 درخشش ستاره های ایران در ...
[ مشاهده متن کامل سال های طلایی فوتبال ایران در راه است؟ در پایگاه خبری ایران خبر ]اخبار پیشنهادی:




سال های طلایی فوتبال ایران در راه است؟






دوشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران خبر]
[مشاهده در: www.irankhabar.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن