تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813077809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیفا پرسپولیس را نقره داغ کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: علی اکبر طاهری در مورد هزینه اردوی سرخپوشان در امارات پرداخت و گفت: مبلغ ۱۹۸ هزار درهمی که به آن اشاره شده از سوی باشگاه در اختیار سرپرست کاروان تیم گذاشته شد تا بخشی از آن به عنوان پول توجیبی و پاداش به بازیکنان پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه این باشگاه برای برپایی اردوی آماده سازی در امارات هیچ هزینه ای نداشته است گفت: همانطور که قبلا نیز گفته ام ما تنها هزینه بلیت و ویزا را متقبل شدیم و هزینه دیگری نداشته ایم. باقیمانده پولی که در اختیار سرپرست کاروان بود نیز به باشگاه بازگردانده شده که اسنادش موجود است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر از باشگاه ایرانیان استعلام گرفته شود مشخص خواهد شد که پرسپولیس هیچ هزینه ای برای این اردو نداشته است. وقتی این راهکار برای مشخص شدن وضعیت هزینه باشگاه وجود دارد دیگر نمی توان دروغ گفت.

علی اکبری طاهری در واکنش به مطرح شدن خبری مبنی بر دریافت پیشنهاد از یک تیم چینی برای انتقال محمد انصاری گفت: فعلا هیچ برنامه ای برای این انتقال نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر در رابطه با پرونده جدیدی که به خاطر انتقال محمدرضا خلعتبری از عجمان امارات به پرسپولیس در فیفا بازشده است، گفت: فیفا از پرسپولیس به علت عدم رعایت اصول نقل و انتقالات شکایت کرده است چرا که این انتقال در زمان مقرر و قانونی انجام نشده و به همین خاطر باشگاه پرسپولیس ۵۰ هزار فرانک جریمه شده است.






۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن