تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813141439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۴۰ واحد کشاورزی در استان قزوین نیمه فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون جهاد کشاورزی استان قزوین:
۳۴۰ واحد کشاورزی در استان قزوین نیمه فعال است

کوروش کشاورز


شناسهٔ خبر: 3839843 - یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۴۰ طرح نیمه تمام کشاورزی در استان وجود دارد که ۲۸۲ واحد آن قابل احیا و بهره برداری است. به گزارش خبرنگار مهر، کوروش کشاورز شنبه شب در جلسه شورای هماهنگی بانکهای استان که در باغستان برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر از مجموعه ۳۴۱ طرح کشاورزی نیمه تمام در استان تعداد ۲۸۲ طرح قابل احیاست و ۵۸ واحد غیرقابل راه اندازی است. معاون رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: ۳۴۱ طرح کشاورزی نیمه تمام می تواند به چرخه تولید بازگردد و به اشتغال وتولید استان کمک کند.

وی اضافه کرد: ۱۸۶ طرح در ستاد تسهیل استان مطرح شده که ۴۴ طرح توانسته اند ۲۰۶ میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب دریافت کنند. کشاورز اظهارداشت: ۲۲۷ طرح در مرحله عقد قرارداد است، ۲۱۵ طرح پرداخت شده، ۴۰۹ طرح تایید نشده، ۵۶ طرح توسط بانکها رد شده و ۵۹ طرح در مرحله تکمیل مدارک است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن