تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرمگاه: هم من اشتباه کردم هم الهامی!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: مربی استقلال ادعا می کند به خاطر اتفاق های بازی با صبا نمی تواند از خانه بیرون بیاید. محمد خرمگاه در این باره گفت: شاید باورتان نشود اما خودم هم خجالت می کشم. واقعا 2 روز است از خجالت نمی توانم از خانه بیرون بیایم.

او در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر این درگیری است هم گفت: من نمی خواهم در مورد این مساله صحبت کنم. هم من مقصر بودم و هم ساکت الهامی و دیگر دوست ندارم در مورد این اتفاق تلخ صحبت کنم.

مربی استقلال در مورد بازی با صبا هم گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم و باعث شدیم حریف مان اشتباه کند. فکر می کنم چهار پنج موقعیت عالی داشتیم که می توانستیم به گل تبدیل کنیم و عملکرد بازیکنان در این بازی رضایت بخش بود.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که اگر 2 بازیکن صبا اخراج نمی شدند آیا بازهم استقلال می توانست برنده شود هم گفت: برای جواب دادن به سوال شما باید بگویم که بهتر است فیلم بازی را قبل از اخراج عنایتی ببینید و خودتان قضاوت کنید.

مربی استقلال در مورد بازی با تراکتورسازی هم می گوید: آقای قلعه نویی مربی بسیار با هوشی است و مطمئنا تیم بسیار خوبی هم دارد. با این حال ما هم آنالیز خوبی روی تراکتورسازی کرده ایم و کاملا این تیم را می شناسیم و می رویم که 3 امتیاز بازی را بگیریم.




۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن