تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814785028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جیمز متیس ژنرال ضد ایرانی به عنوان وزیر دفاع آمریکا انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان:
جیمز متیس ژنرال ضد ایرانی به عنوان وزیر دفاع آمریکا انتخاب شد

خبرگزاری شبستان:ژنرال جمیز متیس که در فاصله سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ به عنوان فرمانده نیروهای مشترک آمریکا در خاورمیانه و ناتو از سوی باراک اوباما انتخاب شده بود به عنوان وزیر دفاع آینده ایالات متحده برگزیده شد.
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از نیویورک تایمز ژنرال جمیز متیس وزیر دفاع دونالند ترامپ شد. متیس که سیاست های ضد ایرانی وی بسیار شهرت دارد بر این باور است که تهران از داعش و القاعده برای امنیت خاورمیانه خطرناک تر است و ایران کشوری است که توازن در منطقه را بر هم زده است.
وی که ۴۴ سال در ارتش آمریکا و تفنگداران دریایی ایالات متحده خدمت کرده است متولد ایالت واشنگتن است و در سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ پس از رسوایی های اخلاقی دیوید پترائوس جایگزین وی شد .متیس همچنین توافق هسته ای با ایران را یک توافق نمی داند و از نظر وی این مساله یک مکث اتمی است و توافقی ناکامل است اما او نمی خواهد آمریکا از این توافق گذر کند.
از سوی دیگر متیس از سیاست های نزدیک به اسرائیل حمایت می کند و گفته می شود از نظرات جان کری نیز در خصوص صلح خاورمیانه حمایت می کند. او از حامیان سیاست های دو کشوری است و گفته می شود اقدامات رژیم صهیونیستی در شهرک سازی را نزدیکی به آپارتاید می داند.
رسانه ها و مطبوعات آینه دولت هستند

خبرگزاری شبستان: آیت الله بطحایی با بیان اینکه رسانه ها وظیفه دارند صدای دولت و ملت را به یکدیگر برسانند، گفت: رسانه ها و مطبوعات آینه دولت هستند و اگر معایبی هست ناصح خیرخواه باشند.
[ مشاهده متن کامل جیمز متیس ژنرال ضد ایرانی به عنوان وزیر دفاع آمریکا انتخاب شد در خبرگزاری شبستان ]اخبار پیشنهادی:




جیمز متیس ژنرال ضد ایرانی به عنوان وزیر دفاع آمریکا انتخاب شد






شنبه ، ۱۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن