تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکرار/صفارهرندی در شورای عمومی اتحادیه انجمن مستقل: بعد از انقلاب اداره فرهنگی کشور را به دست قضا و قدر سپردیم/ موازی کاری های بیجا در فرهنگ


واضح آرشیو وب فارسی:مناظره: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بعد از انقلاب کار اداره فرهنگی کشور را به دست قضا و قدر سپردیم، از وجود موازی کاری های بیجا در حوزه فرهنگ سخن گفت.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین نشست شورای عمومی سال تحصیلی 96-95 اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اگر در وضعیت فرهنگی کشور یک آسیب شناسی کلی داشته باشیم بخشی از آن مربوط می شود به مسائل مبنایی که از گذشته های دور وجود داشته است. به طور مثال انقلاب ما به عنوان یک انقلاب فرهنگی تلقی می شود ولی جالب اینجاست که در این انقلاب مهمترین چالش آن وجه فرهنگی است.
وی ادامه داد: بخشی از این مساله مربوط می شود به دوران قبل از انقلاب که رابطه با فرهنگ کمترین سابقه و تجربه را داریم. مثلا در بحث موسیقی خیلی ها قبل از انقلاب مطلقا می گفتند که موسیقی حرام است ولی بعد از انقلاب کسانی مانند امام (ره) گفتند اینگونه نیست یا سینما قبل از انقلاب آنقدر آلوده بود که کسی سراغ آن نمی رفت. در مورد تئاتر هم می بینیم که بچه مذهبی ها خیلی نادر سراغ آن رفته اند حال با این تجربه اداره بخش فرهنگ به عهده ما افتاده است.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تفاوت روزنامه نگاری ارزشی انقلابی با روزنامه نگاری که خیلی خودش را مقید نمی داند در این است که روزنامه ای که مقید نیست خودش را بیشتر با آن طرح همسو می بیند و اگر از داخل مطلبی نداشته باشد با مطالب بیرون آن را پر می کند.
وی ضمن بیان اینکه بعد از انقلاب ما کار اداره فرهنگی کشور را به دست قضا و قدر سپردیم به عملکرد مدیران فرهنگی بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: درباره مدیریت رئیس اصلاحات در فرهنگ کشور گرچه به ظاهر ما یک مسیر نوشته شده ای را برای وزارت ارشاد پیدا می کنیم ولی وقتی کاوش می کنیم می بینیم فقط یک لباس اسلامی ...
[ مشاهده متن کامل تکرار/صفارهرندی در شورای عمومی اتحادیه انجمن مستقل: بعد از انقلاب اداره فرهنگی کشور را به دست قضا و قدر سپردیم/ موازی کاری های بیجا در فرهنگ در پورتال مناظره و گفتگو ]اخبار پیشنهادی:





جمعه ، ۱۲آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مناظره]
[مشاهده در: www.monazereh.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن