تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محرومیت دو و میدانی روسیه به سال 2017 کشیده شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: محرومیت دو و میدانی روسیه به سال 2017 کشیده شد
بنابر اعلام فدراسیون بین المللی دو ومیدانی (یاف) ورزشکاران دو و میدانی روسیه سال 2017 نیز همچنان از حضور در مسابقات بین المللی محروم هستند.


به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،
ورزشکاران دو و میدانی کار روسیه که  از نوامبر سال 2015 و به دنبال گزارش مک لارن مبنی بر دوپینگ گسترده و سیستماتیک در بین این ورزشکاران، تا اطلاعع ثانوی از حضور در مسابقات محروم شده اند، سال 2017 میلادی نیز اجازه حضور در میادین بین المللی را نخواهند داشت. 
رون اندرسن رئیس گروه ضربت (واحد بازرسان) اتحادیه بین المللی دو و میدانی که پرونده دوپینگ ورزشکاران روسیه را پیگیری می کنند به مقامات این فدراسیون گفته است روسیه هنوز شواهد قانع کننده  ای ارائه نداده است  که روش های ضد دوپینگ در داخل این کشور می تواند به طور موثر و بدون دخالت انجام شود.
بازرسان یاف قرار است ماه ژانویه برای بررسی اقدامات روسیه و تهیه آخرین گزارش خود عازم این کشور شوند.
در این سفر آنها با مقامات ضد دوپینگ روسیه ، نمایندگان نیروی پلیس تحقیقات و ویتالی موتکو، معاون نخست وزیر روسیه در امور ورزش، دیدار خواهد کرد.
سپس اندرسن گزارش خود را ماه  فوریه در جلسه شورای یاف ارائه خواهد داد. 
به این ترتیب عملا هرگونه تصمیم گیری در خصوص لغو یا تمدید محرومیت ورزشکاران روسی چند ماه پس از سال آغاز اتخاذ 2017خواهد شد و حتی ممکن است روس ها رقابت های جام جهانی ماه اوت را نیز از دست بدهند.



۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن