تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814715413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت آشفته و بحرانی قدیمی ترین تیم لیگ بسکتبال/ انصراف از مسابقات، خواسته هواداران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان قدیمی ترین تیم لیگ این روزها در شرایط آشفته و بحرانی قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در حالی که 5 هفته از فصل جدید لیگ برتر بسکتبال می گذرد شهرداری گرگان قدیمی ترین تیم حال حاضر لیگ دچار وضعیت آشفته ای شده و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی به شدت ناراضی هستند. شهرداری گرگان در این 5 هفته تمام مسابقات خود را چه داخل و چه خارج از خانه واگذار کرده و روز پنجشنبه نیز در خانه با حدود 20 امتیاز اختلاف مغلوب شیمیدر شد تا شرایط این تیم باسابقه بحرانی تر شود.
مشکلات شهرداری گرگان نه به حالا بلکه به پیش از آغاز فصل بازمی گردد، جایی که مسائل و مشکلاتی در خصوص بودجه این تیم در شهرداری و شورای شهر گرگان به وجود آمد و برخی از مسئولان شورا به کاهش بودجه این تیم در فصل جاری مایل بودند و همین موضوع باعث شد تا این تیم نتواند بازیکنان بزرگی را برای فصل جاری جذب کند.
حضور بازیکنان خارجی هم در این تیم یکی از مشکلات است، پس از گذشت سه هفته تنها یکی از بازیکنان خارجی به ایران آمده، در حالی که یار دوم آنها هم یک هفته ای است در کشورمان حضور دارد اما هنوز موفق به دریافت کارت بازی نشده است.
هواداران گرگانی که آوازه حمایت آنها در سرتاسر ایران پیچیده است، این روزها به شدت ناراحت و عصبانی هستند که تیم شان نتایج درخور شأن بسکتبال گرگان کسب نمی کند.
این تیم در حالی که پنجشنبه مقابل شیمیدر نتیجه را واگذار کرد که در پایان برخی بازیکنان با هواداران این تیم درگیری لفظی و فیزیکی داشتند. این موضوع جنجال های زیادی را در میان بسکتبال دوستان گرگانی به پا کرده است. آنها معتقدند برخی بازیکنان فعلی در حد نام شهرداری نیستند و کادر فنی در جذب آنها اشتباه کرده است.



محمدمهدی ایزدپناه در مورد ...
[ مشاهده متن کامل وضعیت آشفته و بحرانی قدیمی ترین تیم لیگ بسکتبال/ انصراف از مسابقات، خواسته هواداران در خبرگزاری فارس ]اخبار پیشنهادی:





جمعه ، ۱۲آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن