تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805751050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنایتی: بازی با استقلال نحس و شاهکار داوری بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص اخراجش در دقیقه 39 بازی و اتفاقات حاشیه‌ای پرتعداد در جریان دیدار استقلال و صبا صحبت‌های زیر را انجام داد:


چه شد که این اتفاقات در بازی استقلال و صبا رخ داد؟


به نظرم دیروز روز نحس فوتبال بود و تمام اتفاقات بد برای تیم ما افتاد و تمام اتفاقات خوب برای استقلال. فقط همین را می‌توانم بگویم.


شما در پست دفاع آخر بازی کردید و مقابل مهاجمان سرعتی استقلال با دو خطا اخراج شدید. فکر نمی‌کنید این تصمیم مرفاوی اشتباه بود؟


من در بازی با تراکتورسازی دفاع آخر بازی کردم و یکی از بهترین‌ بازی‌هایم بود. سرمربی تیم است که می‌داند کدام بازیکن در تمرینات شرایط بهتری دارد و معمولاً بعد از باخت از این انتقادها می‌شود. من بازیکن امروز، دیروز و یک هفته پیش نیستم و 20 سال است که در فوتبال حضور دارم و سردی، تلخی و شیرینی زیادی دیده‌ام، معمولاً بعد از این بازی‌ها همه تحلیل می‌کنند ولی اگر به فیلم بازی صبا و تراکتورسازی رجوع کنید می‌بینید که من بهترین بازی را کردم، ولی دیشب شب خوبی برای صبا نبود.


در خصوص اخراج صحبت کن، ظاهراً خیلی به این موضوع اعتراض داشتی.


با تمام احترامی که برای داور بازی قائل هستم، اصلاً این تصمیمش درست نبود. در کارت اول قربانی خودش را نزدیک من کرد که خطا بگیرد و من زودتر تکل را زده بودم، اما داور کارت داد و در صحنه دوم که اصلاً اخراج درست نبود و این داور می‌توانست خیلی راحت به من تذکر بدهد. او اصلاً بازی را مدیریت نکرد و به نظرم اخراج دیوسالار شاهکار داوری بود و در بدبینانه‌ترین حالت می‌توانست یک کارت زرد بدهد.



عنایتی: بازی با استقلال نحس و شاهکار داوری بود



بعد از اخراج هم که به رختکن نرفتی.


من کنار زمین بودم و وقتی دیوسالار اخراج شد نزد بچه‌ها رفتم و آنها را جمع‌وجو کردم. بعد از این صحنه هم روی سکوها رفتم که اتفاق بدتری نیفتد چون با آن وضعیت هر آن ممکن بود اتفاقی بیفتد.


 فکر نمی‌کنی صبا نیازمند تقویت و جذب بازیکن است، چون به نظر می‌رسد در بعضی نقاط نیاز به بازیکنان بهتری هست.


من سوال شما را به این شکل جواب می‌دهم که بهتر است از سرمربی محترم تیم در این زمینه سوال کنید و اصلاً هیچ موقع در کار مربیگری دخالت نکرده‌ام چون در حیطه وظایف من نیست.


در مورد اتفاقات آخر بازی چه نظری داری؟


اتفاقات آخر بازی نشان‌دهند مسائلی است که نمی‌خواهم درموردش حرف بزنم، فقط به این نکته اشاره کنم که اگر علیرضا فغانی داوری است که تمام بازی را تحت کنترل می‌گیرد و او را متمایز می‌کند، به خاطر مدیریتش است. من بالا بودم و جزئیات صحنه‌ها را ندیدم، اما متوجه شدم که دور و اطراف زمین خیلی شلوغ شد. ما نباید احساس کنیم چون یک تیم تماشاگر ندارد و یا زورش نمی‌رسد هر طور که دلمان خواست با او رفتار کنیم. انصافاً از داوری 8-7 امتیاز عقب افتادیم و در بازی با تراکتور به یک شکل و در بازی با سیاه‌جامگان گل 8 متری که در آفساید بودند را درست گرفت. اینها مسائلی است که نمی‌خواهم در موردش زیاد حرف بزنم.


علی منصوریان بعد از بازی گفت برای عنایتی دعا می‌کنم که چشم نخورد.


او به من لطف دارد و من هم دعا می‌کنم که هم در زندگی شخصی و هم در زندگی ورزشی‌اش موفق باشد. ما هم می‌رویم روی نقاط ضعف‌‌مان کار می‌کنیم تا به موفقیت برسیم، اما باید نکته‌ای را همین الان بگویم.



عنایتی: بازی با استقلال نحس و شاهکار داوری بود



بگو.


با توجه به حرف و حدیث‌هایی که پیش خواهد آمد و عده‌ای می‌خواهند لقب بی‌وجدان و این‌حرف‌ها بدهند، همین‌جا می‌گویم من وجدانم را از همه بیشتر دوست دارم. بلدم که نان حلال به خانه ببرم و مطمئنم یکسری که از نظر من آنها چندان ناشناخته هم نیستند، از امشب شروع به حرف و حدیث درست کردن، می‌کنند.


منظورت افرادی هستند که در صفحات مجازی توهین می‌کنند؟


متأسفانه بله. صفحات مجازی بلای جان فوتبال نه، بلکه بلای جان انسانیت شده‌اند. یک مشت آدم بیکار و یکسری افراد عقده‌ای هستند که تحت اختیار خانواده نبوده‌اند و فکر می‌کنند در صفحات مجازی هرچه دوست دارند می‌توانند بنویسند. من به این دوستان توصیه می‌کنم عقده‌های خودشان را در جای دیگری تخلیه کنند، چون شاید آنها خانواده برایشان مهم نباشد ولی برای ما مهم است. ما وجدان داریم و اگر حرف من بد نباشد، دوست دارم در این مصاحبه بگویم این افرادی که در صفحات مجازی توهین می‌کنند، انگل‌های جامعه هستند. هیچ ربطی هم به استقلال و پرسپولیس ندارد. آنها جرأت می‌کنند به هر کسی توهین کنند در حالی‌که به نظر من دیگر نباید به چنین افرادی پرداخت و درباره‌شان صحبت کرد.




۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن