تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری استقلال در روز جنجالی قم/ شکست دوباره سپاهان و سایپا، فرکی استعفا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برتری استقلال در روز جنجالی قم/ شکست دوباره سپاهان و سایپا، فرکی استعفا کرد
تیم استقلال در دیدار برابر صبای قم با دو گل به برتری رسید.
به گزارش نامه نیوز، در یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز استقلال در قم به مصاف صبا رفت تا دو تیم بعد از رویارویی اخیر در جام حذفی خیلی زود دوباره همدیگر را ملاقات کنند.

علیرصا منصوریان برای این بازی ترکیب مهدی رحمتی، رابسون، لئوناردو پادوانی، هرائر مگویان، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، محسن کریمی(60- خسرو حیدری)، علی قربانی(85- مجتبی حق‌دوست) و کاوه رضایی را انتخاب کرد.



در تیم صمد مرفاوی هم حامد لک، مسعود حق‌جو، رضا عنایتی، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، میلاد ابطحی(59 وحید علی آبادی)، مهران امیری، سید علی فاطمی(70- امید جهانبخشی)، کیوان امرایی(73- محمد بائوج‌رضایی) و احمد حسن‌زاده بازی کردند.


در دقیقه 18 کاوه رضایی روی پاس خوب جابر انصاری توانست با ضربه ای سرضرب دروازه حامد لک را باز کند. در ادامه رضا عنایتی که با تصمیم عجیب مربیان صبا در دفاع میانی بازی می کرد در دقیقه40 دومین کارت زردش را گرفت تا از بازی اخراج شود.


اوضاع برای استقلال در نیمه دوم به مراتب بهتر هم شد چرا که در دقیقه 55 نوبت به دیوسالار رسید تا کارت قرمز بگیرد و میزبان 9 نفره شود.


صبایی ها قصد داشتند با تجمع در خط دفاعی فاصله را حفظ کنند اما در دقیقه 68 پاس انصاری این بار به علی قربانی رسید تا گلزنی کند و خیال منصوریان از برد راحت شود.


دقایق پایانی هم به خاطر درگیری دو بازیکن و پس از آن دو مربی(ساکت الهامی و محمد خرمگاه) به تنش کشید و داور هم دو مربی را اخراج کرد.


در نهایت استقلال دو بر صفر پیروز شد تا از کورس مدعیان خارج نشود.


در دیگر بازی ها سپاهان در ادامه ناکامی هایش دو بر یک مغلوب گسترش فولاد تبریز شد و سایپا هم که این فصل نتایج خوبی نگرفته با دو گل به استقلال خوزستان باخت. پس از این بازی حسین فرکی استعفایش از سرمربیگری سایپا را اعلام کرد.




۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن